ip camera installeren, welk app en hoe

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmipcamera
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik hoop dat ik in een goede rubriek zit.
Ik heb een IP camera van 1-2 jaar oud er staat helaas geen merk of naam of type erop hoe kan ik deze camera met een app installeren? wellicht bestaat een app die met geen camera's werkt, namelijk die zoals Google Hub of zo daar kun je ook apparaten van partners onderhanden maar je moet toch de naam weten, kan ik hier een foto van mijn camera plaatsen? als ja HOE?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
De eerste stap is achterhalen welke camera het is, anders gaat het lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:35
Je hebt ip cam viewer en tiny cam monitor pro als app om een camera te identificeren of om de poorten te zien. Je hebt dan nog steeds de gebruikersnaam of wachtwoord nodig om de beelden te bekijken.

Anders heb je ook nog onvif device manager. Daarmee kan je ip camera's die een onvif poort opzoeken in jouw interne netwerk.

Ik zou met tiny cam monitor gewoon de netwerk scannen om te kijken welke ipadres en poort openstaan van de camera.

[ Voor 15% gewijzigd door Exor op 23-09-2024 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:48
Of eventueel via het MAC adres de bouwer achterhalen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:35
Foto kun je toevoegen via de onderstaande optie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTaS4p2i1z6mSh2SacUNQXnxReA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ecb5UoKbL6heESuCI3bvkKQi.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Nee, vragen over camera's horen niet thuis in een subforum onder computerhardware. Fotografie, video en design lijkt me beter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.