Toon posts:

Philips Silver Premium cd's door wie geproduceerd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net een klein voorraadje cdr's bestellen, en heb mij laten vertellen dat Philips Silver Premium (80 min) toch wel de beste kwaliteit heeft. Maar nou las ik net dat de cdr's geproduceerd worden door Taiyo Yuden, is dat nou bullshit of klopt dat?? Scheelt namelijk wel behoorlijk in prijs, als je hun eigen merk koopt.
En btw, is het wel zo dat die Philips cdr's de beste kwaliteit hebben??

Greetz Bandiet

Verwijderd

zijn prima cd tjes, maarre die kun je in de search ook wel tegenkomen, de meeste cd spelers pakken de cd's enne dat het door een submerk is gemaakt zou ik niet weten

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:42

CasGas

.

dat zijn inderdaad Tayo Yuden cd's, ik ben ook overgestapt op TY omdat het een flinke som geld scheelt.

Alleen heb je geen opdruk, maarja, boeiuh :D

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Er was gister ofzo nog een topic daarover ergens. Moet je ff zoeken. Er was ook een reactie bij die zei dat hij die cd'rs had en die kwamen niet bij taiyo yuden vandaan.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Silver premium is EOL (End Of Live)

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates