HP 360e Gen8.
Het doel is Proxmox of XCP-ng op de HDD te installeren.
Bij het opstappen druk ik op F10, echter kan ik niet in intelligent provisioning komen.
Ik krijg onderstaande foutmelding:
:strip_exif()/f/image/qS2zdyXPMn7f06Dhjyd1As37.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al een poging gewaagd niet officiele HP software te installeren om de BIOS of dan wel ILO een upgrade te geven maar helaas krijg ik ook daar een foutmelding.
Ik heb al verschillende images op de interne SD kaart geplaatst en installaties proberen uit te voeren maar die falen uiteraard omdat het systeem geen HDD of RAID opstelling ziet.
Bij het installeren van PROXMOX of XCP-ng krijg ik ook de foutmelding dat ik geen HDD's of raid opstelling heb.
Zojuist ook wat HDD's gewisseld.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Of is de server afgeschreven?
Het doel is Proxmox of XCP-ng op de HDD te installeren.
Bij het opstappen druk ik op F10, echter kan ik niet in intelligent provisioning komen.
Ik krijg onderstaande foutmelding:
:strip_exif()/f/image/qS2zdyXPMn7f06Dhjyd1As37.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al een poging gewaagd niet officiele HP software te installeren om de BIOS of dan wel ILO een upgrade te geven maar helaas krijg ik ook daar een foutmelding.
Ik heb al verschillende images op de interne SD kaart geplaatst en installaties proberen uit te voeren maar die falen uiteraard omdat het systeem geen HDD of RAID opstelling ziet.
Bij het installeren van PROXMOX of XCP-ng krijg ik ook de foutmelding dat ik geen HDD's of raid opstelling heb.
Zojuist ook wat HDD's gewisseld.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Of is de server afgeschreven?
[ Voor 23% gewijzigd door Is_ Y_ Serious? op 23-09-2024 13:25 ]