Multisim werkt niet met nieuwe iPhone en oude Apple Watch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-05 23:39
Ik wil de Multisim instellen op mijn Watch en omdat ik een nieuwe iPhone heb moet ik de iPhone en Watch opnieuw pairen (resetten) omdat ik ben vergeten op mijn oude iPhone (niet meer in bezit) te unpairen.

Echter geeft de Watch app aan dat ik de oude Multisim eerst moet verwijderen voordat ik een nieuwe kan koppelen. Ik heb de Watch gereset naar factory settings en de Multisim laten verwijderen door KPN, deze staat nu ook niet meer in mijn bundel. Alleen blijf ik de melding houden.

Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen? Ik heb mijn Watch wel succesvol opnieuw kunnen pairen met mijn nieuwe iPhone, alles werkt behalve dus de Multisim.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12dwho_BRryODliOKZFhYrXu8Q0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H1yw7hETSZ8zDIYil9t8AnRC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Soms zit er een verwerkingstijd om dit soort wijzigingen in de achtergrond te laten verwerken in alle gekoppelde systemen bij KPN en Apple.
Wacht 24 uur en probeer het opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24
KPN is jouw oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
swhnld schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:55:
Soms zit er een verwerkingstijd om dit soort wijzigingen in de achtergrond te laten verwerken in alle gekoppelde systemen bij KPN en Apple.
Wacht 24 uur en probeer het opnieuw?
We zijn 48 uur verder, vandaar. Maar ik zal het dan nog een paar dagen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
KPN gaf aan dat zoiets een uur verwerkingstijd heeft, we zitten nu op 2 dagen. En mij bekruipt het gevoel dat er iets anders is omdat ik ben vergeten de Watch te unpairen met m'n vorige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:59
Ik denk dat je eerst je watch zult moeten unpairen met je vorige telefoon aangezien de multisim gekoppeld is aan de kaart in je telefoon. Zie hier voor meer info om je watch the unpairen.

https://support.apple.com/en-us/108372

[ Voor 4% gewijzigd door rickmanders op 24-09-2024 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Justevo schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:00:
[...]

KPN gaf aan dat zoiets een uur verwerkingstijd heeft, we zitten nu op 2 dagen. En mij bekruipt het gevoel dat er iets anders is omdat ik ben vergeten de Watch te unpairen met m'n vorige telefoon.
Dan zou ik het binnen je Apple account zoeken, als de link hierboven van @rickmanders niet werkt voor je, zou ik even contact opnemen met Apple Support via de app op je telefoon of langsgaan in een Store en het vragen.
Je zult vast niet de eerste zijn waar dit niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
rickmanders schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:15:
Ik denk dat je eerst je watch zult moeten unpairen met je vorige telefoon aangezien de multisim gekoppeld is aan de kaart in je telefoon. Zie hier voor meer info om je watch the unpairen.

https://support.apple.com/en-us/108372
Ik had die link inderaad ook gevonden en al een complete factory reset gedaan en het mobile plan verwijderd, aangezien hij aangeeft:

If you don't want to pair your Apple Watch and iPhone again, remove your plan.

Ik heb dat denk ik geinterpreteerd als niet meer met DIE specifieke iPhone. Wellicht dat ik dat niet had moeten doen. Nu lees ik ook verhalen dat er eerst een hele maand in je abonnement moet passeren voor je een nieuw plan kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
swhnld schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:32:
[...]

Dan zou ik het binnen je Apple account zoeken, als de link hierboven van @rickmanders niet werkt voor je, zou ik even contact opnemen met Apple Support via de app op je telefoon of langsgaan in een Store en het vragen.
Je zult vast niet de eerste zijn waar dit niet goed gaat.
Ik vrees dat het wel die kant op gaat ja. Zal een afspraak gaan maken met Support.
Pagina: 1