Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weapon S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-09-2024
Tweedehands kast beschadigd tijdens transport. Perspectief van foto overdrijft probleem wel, maar in ieder maakt het het wel duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4SNy21n/1000002977.jpg

link naar foto

Voeding past er niet meer in. Valt dit terug te rammen/buigen? Had al oude MB + koeler + GPU overgezet naar deze nieuwe kast... :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02:56
Makkie, dit druk je met je handen nog wel terug verwacht ik. En anders stukje hout en kunstofhamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Met een rubberen hamer kom je wss een heel eind.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:23
Tsja, met wat stukken pasgemaakt hout, omgekeerde lijmklemmen, houten hamer en hardhouten drevel is de boel wel weer enigszins recht te krijgen. Rammen heeft geen zin, dan beschadig je nog meer. Heb je niet ergens een setje uitdeukgereedschap liggen?
Trouwens, ik krijg het idee dat de rechterbovenhoek ook enigszins ontzet zou moeten zijn, anders kan het onderste deel niet naar beneden wijzen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptiel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04:12
Blokkie hout en een rubberen hamer. Als je de componenten gaat passen vooral bij het mobo even opletten dat die geen contact maakt met de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weapon S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-09-2024
De rubberen hamer wordt het... Neem aan dat ik dan kast omdraai en op onderkant tik? Waar is het hout voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:23
Met een rubber hamer kun je op die schaal geen metaal op z'n oorspronkelijke plek krijgen.
Het hout moet je op de plek zetten waar het metaal vervormd is en dan met een kunststof of houten hamer de deuk/buiging terug 'hameren' waarbij het deel wat recht moet worden aan de onderkant goed ondersteunt moet worden met 'dood' gewicht.
Maar als je al niet weet waar het hout voor is dan raad ik je aan om er maar niet aan te beginnen en een plaatwerker of smid in te schakelen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Weapon S schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:39:
De rubberen hamer wordt het... Neem aan dat ik dan kast omdraai en op onderkant tik? Waar is het hout voor?
Het hout hou je op de plek dat je wilt uitdeuken, daar sla je op met de zachtere hamer, om de kracht ervan te verdelen en niet te centreren met de hamer. ;)
Pagina: 1