Vraag
Beste antwoord (via ThomasGouv op 24-09-2024 06:38)
Snap ik, wil je het mileu sparen is repareren goed.ThomasGouv schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:29:
Bedankt voor de input heb het scherm getest met de laptop en een andere HDMI kabel.
Helaas blijft tot het scherm nog steeds wit.
Gaat een nieuw scherm zoeken. Maar in het kader van milieu wou ik proberen het te repareren. Helaas weet ik dus niet hoe.
Bedankt voor het meedenken.
Als dat nu niet lukt is tweedehands kopen in je eigen stad de 2de optie.
Succes iig met zoeken naar vervanging.
Alle reacties
Scherm wordt gewoon zwart als het geen toevoer heeft vanuit de HDMI kabel
Het menu werkte ook niet meer.
Het menu werkte ook niet meer.
Aangenomen dat je normaal de HDMI aansluiting gebruikt.
-test met een andere HDMI kabel
-test met een andere input DVI danwel VGA
Doe dit op zowel je dochters pc als andere inputbron (jouw pc bv).
Heb je een ander known good scherm wat HDMI en of DVI en of VGA als input heeft?
Test met dat scherm op je dochters pc.
Hiermee zou je hebben uitgesloten over het het scherm en of kabel en of outputbron zit.
Scherm is in 2014 geintroduceerd. Als blijkt dat het aan het scherm ligt, zou ik een vervanger zoeken.
Als dat op budget moet probeer je lokale kringloopwinkels eens of kijk op V&A, 1080 24" schermen zijn voor een paar tientjes te krijgen.
-test met een andere HDMI kabel
-test met een andere input DVI danwel VGA
Doe dit op zowel je dochters pc als andere inputbron (jouw pc bv).
Heb je een ander known good scherm wat HDMI en of DVI en of VGA als input heeft?
Test met dat scherm op je dochters pc.
Hiermee zou je hebben uitgesloten over het het scherm en of kabel en of outputbron zit.
Scherm is in 2014 geintroduceerd. Als blijkt dat het aan het scherm ligt, zou ik een vervanger zoeken.
Als dat op budget moet probeer je lokale kringloopwinkels eens of kijk op V&A, 1080 24" schermen zijn voor een paar tientjes te krijgen.
Bedankt voor de input heb het scherm getest met de laptop en een andere HDMI kabel.
Gaat een nieuw scherm zoeken. Maar in het kader van milieu wou ik proberen het te repareren. Helaas weet ik dus niet hoe.
Snap ik, wil je het mileu sparen is repareren goed.ThomasGouv schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:29:
Als dat nu niet lukt is tweedehands kopen in je eigen stad de 2de optie.
Succes iig met zoeken naar vervanging.
Pagina: 1