Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1440, of misschien zelfs naar 4k als dat binnen budget past
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000, minder is natuurlijk beter.
Als er budget overblijft koop ik gelijk twee nieuwe monitoren. Huidige zijn 24'' en ook al oud (2016).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige PC, het liefst neem ik zo veel mogelijk mee:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik houden, zie ik iets over het hoofd? Is alleen de videokaart en geheugen "genoeg"?
Ik wil weer een PC waar ik de komende 4-5 jaar mee verder kan. Spellen hoef ik niet perse op de Ultra high te kunnen spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als dat wel lukt (en binnen budget) past.
Voornamelijk gamen op 1440, of misschien zelfs naar 4k als dat binnen budget past
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000, minder is natuurlijk beter.
Als er budget overblijft koop ik gelijk twee nieuwe monitoren. Huidige zijn 24'' en ook al oud (2016).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige PC, het liefst neem ik zo veel mogelijk mee:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 125,- | € 125,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C17BBK2/16 | € 38,20 | € 38,20 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | WD Blue SN570 1TB | € 129,01 | € 129,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 322,20 |
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Monitors | AOC G2460VQ6 Zwart | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Nou, in ieder geval een videokaart. Deze komt nog uit 2016. Ik zou gelijk kunnen upgraden naar een 4080 o.i,d, dan ben ik ook gelijk weer meer future proof?
- Naar 2x 32gb geheugen, zoiets: https://tweakers.net/pric...f16gx2-fx5/specificaties/
- Moederbord is niet heel oud, is nog prima (ok) denk ik?
- Voeding 2 jaar oud, ook nog prima?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik houden, zie ik iets over het hoofd? Is alleen de videokaart en geheugen "genoeg"?
Ik wil weer een PC waar ik de komende 4-5 jaar mee verder kan. Spellen hoef ik niet perse op de Ultra high te kunnen spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als dat wel lukt (en binnen budget) past.