Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Misschien later streamen en videobewerken, maar voor nu ligt de focus op gamen. Ik denk het systeem ook een beetje future proof te hebben gemaakt. Ik speel nu competitive shooters zoals Rainbow Six Siege, The Finals, Valorant waar vooral FPS belangrijk is. Hier en daar speel ik ook wel de zeldzame singleplayer game waar ik ook waarde hecht aan de kwaliteit van de graphics. Qua future proofing, denk vooral aan games zoals GTA 6 en Assassins Creed Shadows en de opvolgende AC's.
Zoals de titel al zegt in 1440p en 144+Hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefste wil ik er niet meer dan 2000 knikkers aan uitgeven aangezien ik ook nog een monitor, muis en toetsenbord erbij moet kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Van wat ik heb meegekregen is dat AMD momenteel beter is dan NVIDIA, dan maar geen ray tracing.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem volgens jullie future Proof genoeg om de aankomende 5 jaar de nieuwe AAA titels op 1440p met 144+ FPS te draaien? Kan ik ergens zelfs nog kosten besparen? Zijn bepaalde componenten overkill? Kortom, alle feedback is welkom. Dank, Danku, Dank.
Voornamelijk gamen. Misschien later streamen en videobewerken, maar voor nu ligt de focus op gamen. Ik denk het systeem ook een beetje future proof te hebben gemaakt. Ik speel nu competitive shooters zoals Rainbow Six Siege, The Finals, Valorant waar vooral FPS belangrijk is. Hier en daar speel ik ook wel de zeldzame singleplayer game waar ik ook waarde hecht aan de kwaliteit van de graphics. Qua future proofing, denk vooral aan games zoals GTA 6 en Assassins Creed Shadows en de opvolgende AC's.
Zoals de titel al zegt in 1440p en 144+Hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefste wil ik er niet meer dan 2000 knikkers aan uitgeven aangezien ik ook nog een monitor, muis en toetsenbord erbij moet kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 221,51 | € 221,51 |
1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 194,- | € 194,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G | € 729,- | € 729,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon Rebel C70G RGB | € 116,- | € 116,- |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000C30 | € 222,56 | € 222,56 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 750W | € 111,- | € 111,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 119,90 | € 119,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.750,87 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Van wat ik heb meegekregen is dat AMD momenteel beter is dan NVIDIA, dan maar geen ray tracing.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem volgens jullie future Proof genoeg om de aankomende 5 jaar de nieuwe AAA titels op 1440p met 144+ FPS te draaien? Kan ik ergens zelfs nog kosten besparen? Zijn bepaalde componenten overkill? Kortom, alle feedback is welkom. Dank, Danku, Dank.