I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vraag
Alle reacties
Het is gelukt na de Sonoff een paar keer uit en aan te zetten. Ineens vond Hue essentials hem!
heb je m stabiel werkend? Ik moest vaak een paar keer extra aanuit doen om m te laten werken met Hue
Ik vraag mij hetzelfde af, werkt het nu stabiel bij jou @miicker of kijk ik beter verder naar een ander relais?
Met een Gira Senic Friends of Hue schakelaar en een Hue bridge wil ik in combinatie met een ZBMini een lamp schakelen.
Met een Gira Senic Friends of Hue schakelaar en een Hue bridge wil ik in combinatie met een ZBMini een lamp schakelen.
Sinds ik het gekoppeld heb (wat lang duurde) werkt het stabiel. Al gebruik ik die lampen zeker niet dagelijks, dus of het stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik weet ik niet
Hallo,
Ik lees dat de ZB mini gekoppeld kan worden met hue essentials. Ik heb echter geen idee hoe. Zou iemand dat uit willen leggen?
Groet
Henk
Ik lees dat de ZB mini gekoppeld kan worden met hue essentials. Ik heb echter geen idee hoe. Zou iemand dat uit willen leggen?
Groet
Henk
Hi ik heb het zelfde probleem. Krijg de sonoff zbmini-l2 niet in de hue. Hij wordt niet gevonden. Iemand tips?
Dit is een vrij oud topic, maar voor de eventuele voorbijgangers: De ZBMINI-L2 is NIET compatibel met Hue. Daarvoor moet je de ZBMINI of de ZBMINI-R2 hebben.timeswa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:56:
Hi ik heb het zelfde probleem. Krijg de sonoff zbmini-l2 niet in de hue. Hij wordt niet gevonden. Iemand tips?
Pagina: 1