Sonoff ZBMini koppelen aan Hue bridge

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een Sonoff ZBmini gekocht, deze zou moeten werken met de Philips Hue Bridge.

Ik kan echter nergens een instructie vinden hoe deze te koppelen. Ook met de app Hue Essentials krijg ik de Sonoff niet gevonden.

Ik heb de sonoff geïnstalleerd, en als ik op het knopje druk gaan de lampen aan/uit dus de bekabeling lijkt goed geïnstalleerd.

Iemand enig idee hoe ik de ZBMini koppel?
Ook in de eWeLink app werkt het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3eocN0d_cK_ZaJ5TUO630R4l8o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7K8yeJnOsZx5WwNnVwwavr1.jpg?f=fotoalbum_large

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alle reacties

• miicker
  • Niet online
Het is gelukt na de Sonoff een paar keer uit en aan te zetten. Ineens vond Hue essentials hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
heb je m stabiel werkend? Ik moest vaak een paar keer extra aanuit doen om m te laten werken met Hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 06:34

Santford

FP PowerMod
Ik vraag mij hetzelfde af, werkt het nu stabiel bij jou @miicker of kijk ik beter verder naar een ander relais?

Met een Gira Senic Friends of Hue schakelaar en een Hue bridge wil ik in combinatie met een ZBMini een lamp schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Sinds ik het gekoppeld heb (wat lang duurde) werkt het stabiel. Al gebruik ik die lampen zeker niet dagelijks, dus of het stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henknijland
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02 11:23
Hallo,

Ik lees dat de ZB mini gekoppeld kan worden met hue essentials. Ik heb echter geen idee hoe. Zou iemand dat uit willen leggen?

Groet
Henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timeswa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-02 19:50
Hi ik heb het zelfde probleem. Krijg de sonoff zbmini-l2 niet in de hue. Hij wordt niet gevonden. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 09:38
timeswa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:56:
Hi ik heb het zelfde probleem. Krijg de sonoff zbmini-l2 niet in de hue. Hij wordt niet gevonden. Iemand tips?
Dit is een vrij oud topic, maar voor de eventuele voorbijgangers: De ZBMINI-L2 is NIET compatibel met Hue. Daarvoor moet je de ZBMINI of de ZBMINI-R2 hebben.
Pagina: 1