Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepijn070
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een Windows laptop die ik voor in mijn vrije tijd zal gebruiken, maar wellicht soms ook voor werk. Bij werk heb ik soms misschien grotere hoeveelheden RAM nodig, dus 32GB RAM zou mijn voorkeur hebben. Ik zal de laptop veel gebruiken voor gamen, ook AAA games.

Wat is je budget?
Het budget is echt max 2000. In uitzonderlijke gevallen kan ik er iets boven zitten, maar liever eronder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan om de laptop soms naar werk mee te nemen. Bij mijn werk heb ik wel een stopcontact tot mijn beschikking.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een merk. Uiteindelijk vind ik een goede prijs/kwaliteit verhouding het belangrijkst.

Laptops die ik tot nu toe had gevonden die enigszins leken aan te sluiten op wat ik wil zijn de Acer Nitro 16 AN16-42-R6MN en de Gigabyte Aorus 16X ASG-63EEC65SH. Van die eerste laptop kon ik echter niet een goede review vinden. Ik heb mijn eigen PC gebouwd, dus als er een laptop is die heel goed is, maar waar je dan beter nog een extra SSD aan toe kunt voegen, is dat mogelijk.

Alvast bedankt voor jullie meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19:08
Check de BBG. Best Buy Guide: Beste gamelaptops

Ik ben zelf ook te spreken over de Lenovo Legion 5 (Pro en Slim). Deze is er in veel verschillende uitvoeringen, maar het geheugen en SSD zijn uitbreidbaar en vrij makkelijk later te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijn070
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Dankjewel voor de tips! Ik twijfel enigzins
tussen de ASUS ROG Strix G16 G614JZ-N3022W en de Acer Predator Helios Neo 16 (PHN16-72-95HS). Als ik het goed begrijp, is het bij de ASUS laptop niet makkelijk om opslaggeheugen toe te voegen en is het scherm 'slechts' 1080p. Ik kon nergens van de ASUS een goede review vinden. Ik zou tussen die twee dus meer neigen richting de Acer Helios. Zou jij het daar mee eens zijn?

Als derde optie heb ik ook nog de Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 (83DG00DTMH). Ik vind het moeilijk om tussen de Helios en Legion te kiezen. Ik heb vernomen dat de Legion wel een betere accuduur heeft. Verder is er van deze Legion Slim ook nog een niet-Slim versie. Dat scheelt ook nog 160 euro. Waarschijnlijk kan ik dan beter de niet-slim versie kiezen?

[ Voor 35% gewijzigd door Pepijn070 op 23-09-2024 17:54 ]