Beetje lastige titel voor een topic, ik weet even niet hoe dat kort te omschrijven.
Ps5, nieuwe astrobot spel.
Tv in kwestie een 55S95D, zeg maar die nieuwe met mat scherm.
Alles werkt normaal, maar zodra ik astro bot start, is het net alsof het even input signaal verliest, zwart scherm alsof het zoekt naar input signaal, en daarna zie je gewoon het spel starten.c(we hebben het over luttele seconden zonder gekke berichten)
Kan dan ook gewoon naar homescreen van de ps5 terwijl je gamet, dus puur qua werking niks aan de hand.
Zet je het spel uit, switcht het weer terug met weer zo’n korte overgang alsof het switcht van resolutie ofzo.
Heb alles gecheckt waar ik aan kan denken, 120hz modus ps5 aan / uit zetten.
Game mode van tv werkt gewoon normaal op elk moment.
Resolutie is zowel tijdens het spelen als “gewoon” zonder dat dit spel draait, 4k 60fps en VRR en dergelijke.
Het is een beetje vreemd? Geen enkel andere game doet dit.
Ps5, nieuwe astrobot spel.
Tv in kwestie een 55S95D, zeg maar die nieuwe met mat scherm.
Alles werkt normaal, maar zodra ik astro bot start, is het net alsof het even input signaal verliest, zwart scherm alsof het zoekt naar input signaal, en daarna zie je gewoon het spel starten.c(we hebben het over luttele seconden zonder gekke berichten)
Kan dan ook gewoon naar homescreen van de ps5 terwijl je gamet, dus puur qua werking niks aan de hand.
Zet je het spel uit, switcht het weer terug met weer zo’n korte overgang alsof het switcht van resolutie ofzo.
Heb alles gecheckt waar ik aan kan denken, 120hz modus ps5 aan / uit zetten.
Game mode van tv werkt gewoon normaal op elk moment.
Resolutie is zowel tijdens het spelen als “gewoon” zonder dat dit spel draait, 4k 60fps en VRR en dergelijke.
Het is een beetje vreemd? Geen enkel andere game doet dit.