Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
Rond de €400-€600, maar ik ben bereid meer uit te geven als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijk voor mij is vooral de kwaliteit van de camera, aangezien ik veel foto’s maak. Ik gebruik mijn telefoon ook voor de standaardzaken zoals social media, bellen en appen. Accuduur is voor mij niet zo belangrijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Motorola Edge 50 Neo en de Motorola Edge 50 Pro. Ik ben al jaren tevreden met Motorola, dus ik zoek geen advies over andere merken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn belangrijkste vragen zijn:
Is de Pro echt een significante upgrade vergeleken met de Neo?
De Neo heeft 5 jaar software-updates, en de Pro (maar) 2 jaar. Hoe belangrijk is dit op de lange termijn?
Heb nu de edge 20 en deze doet qua ondersteuning nog prima.
De prijzen zijn namelijk nagenoeg gelijk vandaar mijn twijfel.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Smartphone
Wat is je budget?
Rond de €400-€600, maar ik ben bereid meer uit te geven als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijk voor mij is vooral de kwaliteit van de camera, aangezien ik veel foto’s maak. Ik gebruik mijn telefoon ook voor de standaardzaken zoals social media, bellen en appen. Accuduur is voor mij niet zo belangrijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Motorola Edge 50 Neo en de Motorola Edge 50 Pro. Ik ben al jaren tevreden met Motorola, dus ik zoek geen advies over andere merken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn belangrijkste vragen zijn:
Is de Pro echt een significante upgrade vergeleken met de Neo?
De Neo heeft 5 jaar software-updates, en de Pro (maar) 2 jaar. Hoe belangrijk is dit op de lange termijn?
Heb nu de edge 20 en deze doet qua ondersteuning nog prima.
De prijzen zijn namelijk nagenoeg gelijk vandaar mijn twijfel.
Alvast bedankt voor jullie hulp!