Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 18:37
Op 20 september 2024 was tweakers.nl onderwerp en antwoord op een van de quizvragen in het langlopende quizprogramma 2 voor 12. Hieruit kunnen we concluderen dat Tweakers nu echt een volwassen onderdeel uitmaakt van de gevestigde media 😀.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je het fragment of de vraag en het antwoord?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wadwandelaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18-05 21:12
Gezien ja. De heren (rond de 30 jaar) wisten het niet en moesten het opzoeken.

Ongeveeer 26e minuut.

https://npo.nl/start/seri...24/2-voor-12_325/afspelen

[ Voor 7% gewijzigd door wadwandelaar op 21-09-2024 09:00 ]

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:05

reaL_G

G

Ryen schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:49:
Op 20 september 2024 was tweakers.nl onderwerp en antwoord op een van de quizvragen in het langlopende quizprogramma 2 voor 12. Hieruit kunnen we concluderen dat Tweakers nu echt een volwassen onderdeel uitmaakt van de gevestigde media 😀.
volwassen nee, meer algemeen toegankelijker ja, meer algemene topics ja, meer bezoekers ja, dus meer opbrengst. dus doel bereikt.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:39
Haha, ik dacht dat dit een topic zou zijn om te checken of er Tweakers zijn die wel eens aan 2 voor 12 hebben meegedaan 😅
(Wat ik best zou willen, maar ja, kom er maar eens tussen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mijn baas zei ooit tegen mij dat het 2 voor 12 was.
Ik zei dat ze een cursus klokkijken moest gaan doen, want het was duidelijk 0915.... De uitdrukkingen op haar gezicht zal ik nooit vergeten

[ Voor 3% gewijzigd door jack zomer op 21-09-2024 12:28 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wadwandelaar schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:58:

Ongeveeer 26e minuut.

Ok, dus blijkbaar (n=2) valt het wel mee met hoe bekend Tweakers is bij 'het algemene publiek'. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryen
jack zomer schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:25:
Mijn baas zei ooit tegen mij dat het 2 voor 12 was.
Ik zei dat ze een cursus klokkijken moest gaan doen, want het was duidelijk 0915.... De uitdrukkingen op haar gezicht zal ik nooit vergeten
Volgens mij is de uitdrukking "het is vijf voor twaalf". Deze quiz heet zo omdat er met twee personen aan twaalf vragen wordt gewerkt. Maar er zit ook een element van urgentie in :)

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ryen schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:43:
[...]

Volgens mij is de uitdrukking "het is vijf voor twaalf". Deze quiz heet zo omdat er met twee personen aan twaalf vragen wordt gewerkt. Maar er zit ook een element van urgentie in :)
i know. maar ga dat maar uitleggen aan iemand die duidelijk niet kan klokkijken...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:26

crisp

Devver

Pixelated

Ryen schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:49:
tweakers.nl ken ik niet :? :p

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryen
Oepsie, scherp!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-05 22:23

Mickey77

Allround ICT-er

Heb het ook gezien. Ik was vooral verbaast dat het antwoord opgezocht moest worden...

De kandidaten zijn duo's en het idee is om zoveel mogelijk vragen uit je hoofd te beantwoorden. Weet je het niet, dat mag je ze op zoeken en dat kost punten. Waarom was ik verbaast? De een is IT consultant (SAP) en de ander business developer.

Toen de vraag gesteld werd dacht ik... inkoppertje! 8)7

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik wist niet dat Tweakers in de encyclopedie stond ;)

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
2 voor 12 is een van de weinige programma's, waar ik even voor ga zitten als ik de kans krijg.

Dat die twee deelnemers Tweakers niet kenden, was wel verrassend, vond ik. Met zo'n achtergrond, terwijl zij in alle 3 de uitzendingen uitstekend op dreef waren.

Schrale troost, de andere 2 deelnemers kenden Reddit niet. Maar die waren dan ook bereslecht.

Soms ben ik bijna gelukkig

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:53
wadwandelaar schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:58:

Ongeveeer 26e minuut.

Terwijl 1 van de heren in de ict werkt. :+

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:53
JukeboxBill schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:49:
2 voor 12 is een van de weinige programma's, waar ik even voor ga zitten als ik de kans krijg.

Dat die twee deelnemers Tweakers niet kenden, was wel verrassend, vond ik. Met zo'n achtergrond, terwijl zij in alle 3 de uitzendingen uitstekend op dreef waren.

Schrale troost, de andere 2 deelnemers kenden Reddit niet. Maar die waren dan ook bereslecht.
Ik kwam er ook pas na jaren achter dat het tweede duo soortgelijke vragen krijgt of dezelfde vraag maar dan iets anders gesteld waardoor een ander antwoord wordt verwacht. Het is inderdaad wel het soort tv wat je even uit de hedendaagse sleur trekt. Quality tv. Komt ook door Astrid Joosten. Die presenteert het fantastisch.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Pagina: 1