Potentieel clone-account?

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 2165746

Vandaag geregistreerd, 7 reacties, en allemaal van extreem discutabele "kwaliteit".

Hier gaat een stel alarmsirenes af. Potentieel een clone-account? Lijkt me iig onderzoekswaardig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:46
Lijkt me iniedergeval ban waardig alleen al vanwege het spam gehalte.

Hebben we hier eigenlijk een centraal rapporteer topic voor? Zo niet misschien een idee? (Zoals het product review report forum-topic)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Voor spammers is een meldpiunt: Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*

Dit is echter geen spam (eerder trolling), dus hoort niet in dat topic thuis. Voor clone-accounts is, zover mij bekend, geen apart meld-topic.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12
Er zit een "rapporteer" knop naast elke post, als je die gebruikt zal er ongetwijfeld een moderator naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:46
wildhagen schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:28:
Voor spammers is een meldpiunt: Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*

Dit is echter geen spam (eerder trolling), dus hoort niet in dat topic thuis. Voor clone-accounts is, zover mij bekend, geen apart meld-topic.
Ah, wel een beetje combinatie van spam-trolling dan met zoveel dezelfde reacties en baits op 1 artikel (in een paar uur)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Wilke schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:30:
Er zit een "rapporteer" knop naast elke post, als je die gebruikt zal er ongetwijfeld een moderator naar kijken.
Mijn ervaring is dat met veel van die gerapporteerde reacties niets wordt gedaan, of pas een dag later ofzo. Op dit forum wordt er actiever gekeken.

Daarnaast moet je dan alle posts apart rapporteren, er is zover mij bekend geen methode om een user als zodanig te rapporteren via die functie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het rapporteren van een gebruiker kan prima via het rapporteren van een reactie. Als je melding duidelijk is kijken wij wel verder. Alternatief kun je ook een topic openen in Schop een modje, een algemene discussie is in ieder geval niet nodig, dus dit topic doe ik op slot.

Meldingen pakken we overigens op na een eigen beoordeling en met een eigen urgentiebepaling. Daarbij kun je ook lang niet altijd zien hoe wij ingrijpen en daar zijn we ook geen verantwoording over schuldig.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.