Toon posts:

[Mandrake] Hoe bevalt de Beta 3 van 8.1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Loopt dit al lekker, of loopt dit bij veel mensen niet goed op bepaalde punten? Graag wil ik dus ervaringen horen.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die 8.1 al gedownload heeft?

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Ik heb Mandrake 8.1 BETA3 geprobeerd, Mandrake 8.0, Mandrake Corporate Server, Mandrake Freq en Mandrake 7.2...
Tot nu toe bevalt mandrake 7.2 mij nog het best :)

Koop hier mijn P1 reader :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mmm ik 56kb/s wil linux mandrak 8.1 wel ff testen maar....
aaaa ik wil adsl

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Ik heb het exact een uur gebruikt en toen heel snel weer eraf gehaald. Het is en blijft natuurlijk een beta en dat was echt te merken. Slechte ondersteuning voor hardware die in 8.0 Frequent 3 wel goed wordt ondersteund was voor mij de doorslag.

Ik heb het geinstalleerd op een speel-laptop om m'n werk, Fujitsu Lifebook E360.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hm ik heb gewoon standaard hardware erin zitten, celly 500@563, 448 intern, 8mb :( agp kaartje, 2 2 NIC's, SB128PCI en 2 HD's en een fikker en cdromspeler, en bij mij doet ie het harstikke goed, en vooral die bootloader ziet er beter uit vind ik...maar dat zal vast aan mij liggen

alleen ik ben zo slim geweest om ftp en webserver te installeren en nou weet ik niet meer hoe ik ze uit moet zetten :'(
dus ik ga eventjes searchen, verder vind ik het beter dan 8.0, de rest heb ik niet gebruikt :)
Pagina: 1