Medium speed error bij branden

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb een A-Open 12x10x32 branden met JustLink. CDs brand ik met Nero. Het probleem is nu dat ik bij heel veel CD-Rs een fout krijg als ik een CD ga branden. Als hij beginnen wil met branden geeft hij een Medium Speed error. Dan stopt nero en wil hij niet verder. Zit in de brander die ik heb een herkenning waarmee hij kan bepalen hoe snel een CD gebrand mag worden ofzo? Kan ik dit ook omzeiling? Want ik heb hier een aantal CDs die niet eens op 2 speed willen branden.

Of ligt het probleem misschien ergens anders?
Alvast bedankt.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 08:12

smallboy

N/A

Probeer een merk dat officieel de goede brandsnelheid ondersteunt.

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik gebruik nu Philips 80 min. CD. Die doen het niet.
TDK van 74 min doen het weer wel. Het zal dus wel aan de CDs liggen. Maar weet iemand misschien een manier om die check die de brander doet te omzeilen?

Verwijderd

Iemand al een oplossing? Met Arita's 80min gaat 't redelijk goed 9 van de 10 doen het zonder medium speed error! TDK's 74min 0 van de 10 :'(

Verwijderd

is er voor dat model geen nieuw bios met inproved cd capability's ?

RGZ

MASH
Op donderdag 13 september 2001 23:24 schreef twixbilly1 het volgende:
Iemand al een oplossing? Met Arita's 80min gaat 't redelijk goed 9 van de 10 doen het zonder medium speed error! TDK's 74min 0 van de 10 :'(

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb hetzelfde probleem bij mij geeft mijn fikker ook af en toe medium speed error, ook een AOpen1232pro. Ik gebruik vebatim cd's. Je kunt elke snelheid proberen maar hij weigert. Als je pc opnieuw opstart kan ie ineens weer wel op 12 speed op verabtim cd's fikken. Echt wazig. Is er al een echte oplossing?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik zit hier dus met hetzelfde (zelfde brander). 1 spindel Nashua CDR's brandt ie zonder probleem, een volgende weigert ie allemaal (andere kleur CDR's, dat wel) :( . Branden op 4x lukt dan wel.

PC Specs

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Heb ik ook gehad met mijn systeem. |:(

Ik heb de partij Philips cd's terug gebracht en met nashua gefikt.

Dat ging/gaat prima.

Ik weet niet ik hoor meerdere dat Philips op die Aopen 1232 niet zo goed fikt.

Succes. *D

Geen zorgen maken andere cd's zullen het wel doen, ik hoop alleen dat je je cd's terug kan brengen

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

Ik had het zelfde probleem met de zelfde brander, behalve dat ie bij mij altijd die error gaf: verschillende CD-R's, verschillende snelheden, verschillende installaties, verschillende bestruurings systemen.

Ik heb de winkelier opgebeld over het probleem en die zeiden dat ik het apparaat kon terug sturen en dat ik er een nieuwe voor kon krijgen.

Misschien is dat ook een optie voor jou (jullie).

Good goan

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Heeft iemand al contact gehad met AOpen/Ahead?

Het schijnt dus dat de fout in 1 van beide zit.

Hier hetzelfde probleem met de 1232PRO... Zowel met Firmware 1.00 als 1.30 dit probleem.

Ik zal eens mailen naar zowel AOpen en Ahead om te kijken of het een bekende bug is en zal vragen naar een oplossing.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:17
Ik heb dus ook hetzelfde probleem met een Aopen 24/10/40 :'(

Heeft iemand misschien een (geteste :)) oplossing? Ik heb iig al de nieuwe Firmware en wat gekloot met DMA settings...

Hij is gelukkig nieuw dus ik kan hem nog gewoon terugsturen (mycom).

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
Tja, probleem heb ik ook... Ik gebruik het merk Octron van de Lidl... Die CDR's hebben tegenwoordig een wit kleurtje op de bovenkant en sindsdien wil ie geen enkele CDR's van dat merk meer branden... Als ik gewoon een normale blanco pak van bv. Philips of zo doet ie het verder zonder problemen... Baal er best wel van want die CDR's waren heel erg goedkoop en werkten toen altijd... :'(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik kwam de fout ook regelmatig tegen met mijn 6x4x Aopen.
Er zit dus gewoon is fundementeels fout in die AOpens :(

En daarom heb ik lekker een TEAC 24x gekocht :9~

Wat ik trouwens wel merkte met Clonecd, als hij hem de eerste keer er uit spuugde met een foutmelding en je de zelfde cd een tweede keer probeerde dat hij hem dan vaak wel accepteerde :?
Pagina: 1