Refurbished Deco S4 checken / vertrouwen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb een refurbished Deco S4 gekocht. De winkel ken ik verder niet, maar staat ingeschreven bij KvK en heeft enkele Trustpilot reviews die positief zijn.

Kan het zo zijn dat zo'n Deco S4 toch op de één of andere manier besmet is, iets andere software of extra software draait die er eigenlijk niet op zou moeten zitten? Gewoon dat de winkel hem zo terug heeft gekregen o.i.d.? En zo ja, is het dan een kwestie van een factory reset uitvoeren en klaar?

Eigenlijk in goed vertrouwen gekocht en hoogtwaarschijnlijk is het ook wel oké, maar is er iets wat ik kan of moet doen om zeker te weten dat ik geen dubieus apparaat aan mijn bestaande Deco netwerk toevoeg? Of is het verder eigenlijk maar een dom apparaat, toevoegen aan het netwerk en klaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 20-09-2024 09:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Waarom denk je uberhaupt dat het gekochte item besmet is?
Klinkt een beetje paranoïde zo zonder enige aanleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mr. Blonde schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:46:
Waarom denk je uberhaupt dat het gekochte item besmet is?
Klinkt een beetje paranoïde zo zonder enige aanleiding.
Was gewoon een vraag die me te binnen schoot nadat ik het gekocht heb. Normaal koop ik dit soort spul gewoon helemaal nieuw i.p.v. refurbished (of 2e hands) en in het kader van veiligheid en het simpelweg niet weten stel ik gewoon deze vraag. Better safe (en dus beter misschien een vraag teveel) than sorry...

Maar dan laat ik het maar zitten :X Bedankt voor je reactie in ieder geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Gim op 20-09-2024 10:38 ]