Home server "zonder nodige voeding", heeft voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 23:07

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
@LukevanDrie
@Tomas Hochstenbach

video: Deze home server is zo zuinig dat hij geen voeding nodig heeft - Best ...

De titel is fout. Zuinigheid heeft niets te maken met de noodzaak voor een (interne of externe) voeding, zoals ook hier omschreven:

The Zep Man in 'Deze home server is zo zuinig dat hij geen voeding nodig heeft - Best Buy Guide'

Vergeet niet dat de titel zowel in het artikel als in de YouTube video wordt gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door The Zep Man op 20-09-2024 08:30 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:41

3raser

⚜️ Premium member

Had dan iets als "heeft geen ATX voeding nodig" gezegd. De huidige titel is pure misleiding. Ik dacht serieus dat deze homeserver op een powerbank zou draaien ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
3raser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:55:
Had dan iets als "heeft geen ATX voeding nodig" gezegd. De huidige titel is pure misleiding. Ik dacht serieus dat deze homeserver op een powerbank zou draaien ofzo.
De titel (van het artikel en van de YT-video) is al aangepast. Het aparte video-artikel is alleen (tijdelijk?) onzichtbaar gemaakt op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
De titel is prikkelend en zet aan tot nadenken. Hij is bedoeld voor YouTube en past prima binnen wat daar gebruikelijk is en werkt. Tekenend daarvoor is dat de negatieve tendens onder de video op de site totaal ontbreekt in de comments op YouTube zelf. Normaal gesproken gebruiken we op de site een andere titel, die meer past bij de gebruikers van ons eigen platform. In dit geval was dat even misgegaan en ik begrijp dat 'ie dan even uit de toon valt.

Ik ben het overigens niet met jullie eens dat de titel niet klopt. Dat hangt af van hoe je 'voeding' opvat. In het kader van een Desktop BBG lijkt me de betekenis 'computeronderdeel waar 230V in gaat en kabels met 12V/5V/3.3V uit komen' de meest logische. En die heeft dit systeem inderdaad niet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03
Tomas Hochstenbach schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:16:
De titel is prikkelend en zet aan tot nadenken. Hij is bedoeld voor YouTube en past prima binnen wat daar gebruikelijk is en werkt. Tekenend daarvoor is dat de negatieve tendens onder de video op de site totaal ontbreekt in de comments op YouTube zelf. Normaal gesproken gebruiken we op de site een andere titel, die meer past bij de gebruikers van ons eigen platform. In dit geval was dat even misgegaan en ik begrijp dat 'ie dan even uit de toon valt.

Ik ben het overigens niet met jullie eens dat de titel niet klopt. Dat hangt af van hoe je 'voeding' opvat. In het kader van een Desktop BBG lijkt me de betekenis 'computeronderdeel waar 230V in gaat en kabels met 12V/5V/3.3V uit komen' de meest logische. En die heeft dit systeem inderdaad niet :)
Onzin, voeding is gewoon een woord in de dikke van dale en zon powerbrick is dat gewoon. Je kan het rechtlullen met dat op Youtube alles schreeuwend en bait is, maar je hoeft jezelf daar toch niet tot te verlagen?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 20:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

De titel is prikkelend en zet aan tot nadenken.
MAW je wilt gewoon clickbaiten?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Dat hangt af van hoe je 'voeding' opvat. In het kader van een Desktop BBG lijkt me de betekenis 'computeronderdeel waar 230V in gaat en kabels met 12V/5V/3.3V uit komen' de meest logische. En die heeft dit systeem inderdaad niet :)
Je krijgt er een voeding bij, waarbij het niet uitmaakt dat de 230V eerst naar 19V of 20V gaat.

Verder vind ik het onwaardig van de crew van T.net dat die hun standaarden verlagen gebaseerd op de standaard van een ander platform. Dat je toegeeft dat er iets is misgegaan geeft ook aan dat je weet dat het clickbait betreft en dat het op T.net door de community als ongewenst wordt ervaren.

Geef gewoon toe dat op YouTube clickbait wordt toegepast, maar ga geen marketingspeak spreken.
Tekenend daarvoor is dat de negatieve tendens onder de video op de site totaal ontbreekt in de comments op YouTube zelf.
Commentaar op YouTube is het afvalputje van het internet, en daarnaar refereren maakt je argument niet sterker. Op T.net verwachten de leden meer kwaliteit.

[ Voor 49% gewijzigd door The Zep Man op 20-09-2024 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:21:
[...]

MAW je wilt gewoon clickbaiten?
Prikkelend en aanzetten tot nadenken is niet per definitie gelijk aan clickbait.

De redactie heeft inmiddels het e.e.a. toegelicht en heeft op dit moment niets meer toe te voegen. We gaan het topic daarom sluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 20-09-2024 12:14 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.