Ik zou er toch niet te laconiek over doen.
Het komt mij vreemd voor dat er een relais voor de meter zou ziten, maar de plaatsing onder/naast de meter, en de verzegeling, suggereren dat toch wel. Ik zou er in elk geval niet op vertrouwen dat het spanningsloos is als je de hoofdschakelaar omzet.
Dat betekent dat je mogelijk werkt zonder (want voor) een aardlekschakelaar en met alleen een trage hoofdzekering tussen jou en een klapper van vermoedelijk 25A. Die ga je niet navertellen.
De elektriciens die hier onder spanning aan mogen werken, hebben dan dikke rubberen handschoenen, zolen, geïsoleerd gereedschap dat er voor gemaakt is, mogelijk oogkap, en dat soort zaken ter bescherming.
Is het technisch moeilijk? Nee. Maar is het dus een goed idee er zelf mee te prutsen als je die spullen niet hebt en de regels en werkwijzes niet kent om gevaren te vermijden? Ook nee.
Als je hier zelf iemand voor laat komen moet die als stap 1 vaststellen of het voor of na de meter aangesloten zit. Als het ervoor zit, is dit wel degelijk 100% Stedins verantwoordelijkheid (want eigendom). Zit het er toch na, dan is de plaatsing raar, maar kan je electricien het zelf weghalen want dan inderdaad jouw eigendom. Laat die dan wel de kast ook weer netjes dicht maken (stuk plastic op lijmen, vermoedelijk).