Toon posts:

Past er een P4 processor op m'n moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus P2X moederbord en de vraag is of iemand weet of er een P4 processor op zou kunnen?
Want bij de aanschaf van deze processor heb ik me laten vertellen dat er een P3 processor op zou moeten kunnen (er zit nu een P2 400 processor op).

Verwijderd

nee

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:48
Nope, kan niet. De Asus P2B kan geen P4 aan (net zoals alle andere Slot1 en PPGA/FCPGA Socket370 borden)

Kan ook nog zo zijn dat je asus niet eens een coppermine aankan, hangt van revisie af.

Verwijderd

jah met gemak
maar als het wat moeilijk gaat wel hamer gebruiken
je moet er geen vieze vingens aan maken hor 8-) :) *D

Verwijderd

lol

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 23:09

EXX

EXtended eXchange

Een Pentium 4 kan je vergeten op een ASUS P2X. Een Pentium !!! zou wel eens kunnen. Ik heb zelf per slot van rekening een ASUS P2B en daar loopt nu ook een Pentium !!!-800E op.

BTW: P2X? Dat ken ik niet. Wel P2B en P2L.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

nou je kan het altijd proberen maar ik geef je wel erg weinig kans. Misschien als je er een amd athlon opzet dat het werkt >:)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:59

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hij kan er wel op hoor, je legt je moederbord neer, legt die P4 erop, zit er dus een P4 op je moederbord.... Hij zal niet in je moederbord processor slotje passen, en er bestaat geen convertor voor, en die zal ook niet op de markt komen...

Stelling, zo'n convertor is net zo groot als een grote insteekkaart, dus het past niet in je kast, het heeft een eigen voeding nodig, voor z'n eigen processor, vast een StrongARM ofzo en het deelt je CPU rendement van een P4 met een factortje of 10 :) :) :7

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is inderdaad absoluut niet mogelijk, en ik gooi 'm maar op slot voordat er nog meer grappen en grollen komen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.