Nefit Easy reset Ingestelde kamertemperatuur naar 20.5 gr

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aa4711
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-05 14:39
Sinds begin juni zie ik dat mijn Nefit Easy snachts gereset wordt naar een ingestelde kamertemperatuur van 20.5 graden terwijl ik 18 gr ingesteld heb.
Ik heb aanwezigheidsdetectie ingeschakeld maar de aanwezigheid temperatuur staat ook op 18gr. Afwezig op 15gr.
Het valt nu pas op omdat de temperatuur wat lager wordt en de verwarming aanslaat ondanks lager ingestelde aan/afwezigheids temp.
Terugzoekend in de domoticz data lijkt dit gedrag vanaf 8 juni veranderd te zijn.
Navraag bij Nefit levert niets op. Ze lijken de werking van hun eigen producten niet eens te kennen :(

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Een andere thermostaat is een optie maar welke bij een Nefit Trendline HRC30 (2023) CV toestel?

Alle reacties

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:35
Ik heb mijn easy de deur uit gegooid vorig jaar. Bleef maar verbinding verliezen met wifi en app. Ik heb nu een Tado. Volgens mij heb ik een trendline uit 2017

Ik heb ook contact gehad met Nefit, ook met een technische man. Maar we konden het niet oplossen. Toen heb ik het opgegeven. De verwarming moet het gewoon doen, anders is het gedoe in huis......

[ Voor 38% gewijzigd door balk op 19-09-2024 12:37 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@aa4711 ik heb ook een Nefit Easy, met Domoticz, en kan het gedrag niet reproduceren.