Verwijderd
In principe wel ja. Wel is een SCART aansluiting handig (maar waar zit dat nou niet meer op), en nog mooier is een SVHS-ingang.
Ik heb nog een hele oude tv op me kamer zonder scart aansluiting. Wel een videorecorder met scart aansluiting. Zou ik het daar dan op kunnnen aansluiting? Of kan het op een andere manier op de tv worden aangesloten?
Tuurlijk, videokaart --> videorecorder --> televisie
Dus als ik het dan via scart aansluiting wil aansluiten op videorecorder kan ik tv op videokanaal zetten en zie ik computerbeeld? Welke kabels heb ik allemaal nodig voor het aansluiten via scart?
Gebruik de search ff, er bestaan enorm veel topics over tv-out
Niet iedere video pakt zonder probleem het signaal via scart hoor. Ik heb een nieuwe HIFI stereo en die pakt het echt niet via scart. Ik moet de tulp aan de voorkant van mijn video gebruiken.
Succes, en bij problemen kan je me ook mailen of ICQen. Heb al veel lopen prutsen met tv-out
Succes, en bij problemen kan je me ook mailen of ICQen. Heb al veel lopen prutsen met tv-out
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Je zet dan je vidoe zo dat ie het scartbeeld laat zien (Meestal is dat E1 of zoiets), vervolgens zet je de tv op het videokanaal (Zal wel 0 zijn) en dan moet het wel werken.
Kun je bovendien DivXjes op tape zetten voor mensen die daar nog geen kaas ven hebben gegeten.
Kun je bovendien DivXjes op tape zetten voor mensen die daar nog geen kaas ven hebben gegeten.
Ik heb al veel gezocht naar tv-out. Maar kan niet precies vinden wat ik zoek. Ik heb een scart stekker waar je tulp stekkers van audio en dus ook video kan doen. Dus gewoon nog een video kabeltje kopen van tv-ouut naar deze scartstekker. Audio gaat al via hifi set.
Pagina: 1