• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Hallo allen,

Tot mijn verbazing ontbreekt de activiteit Hike standaard op de Forerunner 245. In de Garmin Connect App zie ik de activiteit gewoon staan dus eigenlijk wordt deze wel gewoon ondersteund.

Aangezien ik geen idee heb wat ik precies moet downloaden om Hike toe te voegen heb ik een kopie gemaakt van Wandelen met de naam Hike. Ondanks de naam wordt de activiteit die ik er mee vastleg toch herkend als Wandelen en niet Hiken.

Is dit op een andere manier te doen zonder vage 3rd party downloads of ontkom je daar niet aan?

• TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

Ik heb zelf een ander Garmin horloge dan de Forerunner 245, maar via deze link wordt uitgelegd hoe je een activiteit kan toevoegen aan je favorieten op de 245:

• Bart©
TheDude84 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:55:
Ik heb zelf een ander Garmin horloge dan de Forerunner 245, maar via deze link wordt uitgelegd hoe je een activiteit kan toevoegen aan je favorieten op de 245:
Da's precies wat ik bedoel. In de lijst met toe te voegen activiteiten staat geen 'Hike'.

• TheDude84
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

@Bart© Dan wordt 'Hike' helaas niet ondersteund op de 245

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:56
Bart© schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:05:
[...]

Da's precies wat ik bedoel. In de lijst met toe te voegen activiteiten staat geen 'Hike'.
The Forerunner® device comes preloaded with outdoor activities, such as running and cycling. GPS is turned on for outdoor activities. You can add new activities based on default activities, such as walking or rowing.
https://www8.garmin.com/m...CA-967D-C90E9CA5D92E.html
Zelf doen, dus..?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Bart©
Yes, heb dus ik gedaan door lopen te kopiëren. Nadeel daarvan is dat de activiteit dan in Garmin Connect (en Strava) alsnog als een wandeling weergegeven wordt en niet als hike.
Pagina: 1