Beste mede-tweakers,
Zoals de titel aangeeft vraag ik me af of de prestaties van m'n GPU minder worden op het moment dat de fans maar millimeters aan ruimte hebben. Ik twijfel namelijk over het combineren van het volgende systeem met de onder toegevoegde GPU:
ASUS Dual Radeon RX 7900 GRE
De NZXT H200 is een mooie kleine case maar heeft ruimte voor een GPU dikte van ongeveer 51mm. De RX 7900 GRE waar ik momenteel voor aan het kijken ben is 49,3mm dik.
Graag hoor ik of mensen enige beperkingen ondervinden bij systemen waarbij de GPU zo weinig ademruimte heeft.
Bij voorbaat dank!
Groet Rayfano
PS. Ik weet dat de CPU bottleneck is, dus de 5700X3D of 5800X3D gaat volgen. Ik denk dat ik dan nog wel even wat jaartjes met het systeem kan doen.
Zoals de titel aangeeft vraag ik me af of de prestaties van m'n GPU minder worden op het moment dat de fans maar millimeters aan ruimte hebben. Ik twijfel namelijk over het combineren van het volgende systeem met de onder toegevoegde GPU:
# | Category | Product |
---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB |
1 | Behuizingen | NZXT H200 Wit |
1 | Kabels | Corsair Premium Individually Sleeved PSU Cables Pro Kit Type 4 Gen 4 Wit Wit |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart |
1 | SSD's | Kingston A2000 500GB |
1 | SSD's | Samsung 860 EVO 500GB |
Bekijk collectie Importeer producten |
ASUS Dual Radeon RX 7900 GRE
De NZXT H200 is een mooie kleine case maar heeft ruimte voor een GPU dikte van ongeveer 51mm. De RX 7900 GRE waar ik momenteel voor aan het kijken ben is 49,3mm dik.
Graag hoor ik of mensen enige beperkingen ondervinden bij systemen waarbij de GPU zo weinig ademruimte heeft.
Bij voorbaat dank!
Groet Rayfano
PS. Ik weet dat de CPU bottleneck is, dus de 5700X3D of 5800X3D gaat volgen. Ik denk dat ik dan nog wel even wat jaartjes met het systeem kan doen.