Vraag

• nljordi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Beste,

Over ruim een half jaar krijgen we onze eerste kleine en dus word het tijd om te verdiepen in babyfoon’s.
Er zijn talloze opties en wij kiezen voor een wifi camera ipv een babyfoon.
Nu zullen mensen denken maar dan staat je kind wellicht op internet want het kan gehackt worden.
Daar ben ik me van bewust!

Maar nu komt de het probleem, er zijn zoveel modellen, types en mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
De belangrijkste eisen van de camera:

- Goede nacht functie
- Geluid detectie ( app melding als er geluid gedetecteerd is )
- beweging detectie
- Geen externe opslag / cloud. Een SD kaart is voldoende

Budget €0-€150

Wellicht heeft iemand ervaring met een bepaald type camera?
Alvast bedankt voor de info!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 13:55
Ik zou toch kiezen voor een babyfoon met camera, dat werkt nagenoeg altijd.
WIFI-camera's willen nog wel eens storing geven of uitvallen of een flinke vertraging hebben, enzvoorts.
Als je voor een camera gaat, dan in elk geval bekabeld.
Ik heb wel goede ervaringen met Reolink
https://reolink.com/blog/...i-YMW7vC8gjxoCi30QAvD_BwE

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb toevallig (met mijn domme hoofd) recentelijk een vergelijkbare vraag aan mezelf gesteld voor een buitencamera. En vanwege inderdaad lokale storage / geen subscription & relatief goed nachtzicht, kwam ik uit bij Eufy en heb ik voor buiten een S330 aangekocht.

Voor binnen heb je waarschijnlijk vergelijkbare camera's / modellen; juist vanwege de prijsstelling (best goede korting) en de kwaliteit (de S330 doet 4K zoomed), heb ik snel gekozen voor Eufy ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gefeliciteerd met het mooie nieuws!

Op Tweakers verwachten we wel veel meer dan alleen een boodschappenlijstje. Wat heb je zelf reeds gevonden? Waarom voldoet dat niet, of waarover twijfel je?

Omdat het topic nu niet aan de minimum eisen voldoet sluit ik het. Je mag altijd een nieuw topic openen of mij een DM sturen als je de topicstart wilt verbeteren.

De Pricewatch en de gekregen reacties kunnen daarbij voor aanknopingspunten zorgen.

We helpen hier graag mensen, maar daarvoor is wel voldoende informatie nodig. Dat helpt jou bij het krijgen van betere antwoorden en mensen met hetzelfde probleem kunnen dit topic dan ook beter vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.