Moederbord Manual gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 11:57
Ik heb hier een oud moederbord die ik wil gaan inbouwen in mijn servertje. Het is een Gemlight GMB-P6LIAK V1 bordje. Ik had al op de officiele site (www.gemlight.com.hk) gekeken maar die lijkt niet meer te bestaan of is down. Ook op http://america.hongfaith.com/manual_update.htm heb ik gekeken voor biosupdate/manuals maar daar heb je een userid/password nodig om dit te downloaden :(

Wie o wie kan me helpen aan een handleiding voor dit bordje? Ik zou graag de specs ed willen hebben.

Verwijderd

Gemlight Intel 440LX Chipset Pentium II Slot One Motherboard - ATX
is alles wat ik er van kon vinden bij google.
en ik dacht dat lx niet verder kon als 333,maar pin me daar niet op vast :Y)

• Pauwl
Ik weet het ;(

Misschien is die site vanavond up... ik moet ff weten welek jumpers er in te stellen zijn ed en wat voor proc en harddisk ik er max in kan zetten...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

[searching.....]

tsjesses wat is het nut van een user+pass op een mobo manual en bios site? ikke niet helemaal snappen ... staat er op die FTP ernstig gevaarlijke zooi? dan geven ze toch gewoon user anonymous niet toegang tot alle mappen??

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Pauwl
tsja ik weet het ook niet :(

Ik heb ze een mailtje gestuurd of ik of een manual toegestuurd krijg of een userid/password voor die ftp. Zal wel weer minstens een week duren voordat ik antwoord krijg dat ik geen userid/password krijg :(

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 16:35 schreef Pauwl het volgende:
Ik weet het ;(

Misschien is die site vanavond up... ik moet ff weten welek jumpers er in te stellen zijn ed en wat voor proc en harddisk ik er max in kan zetten...
Staat het niet op het bord afgedrukt vaak bij de oudere lx bordjes staat het op het bord geprint .
max cpu is 333 mhz voor de lx .
en kijk is hoeveel jumpers op het mobotje zitten want ik dacht dat de meeste een soft cpu setting in het bios hadden ,vaak zit er bij lx ook nog 1 jumpertje voor 100/66 Mhz. :?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:10

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 12 september 2001 16:31 schreef Toebroe het volgende:
[beetje offtopic]
Max CPU is Celly 466mhz ( op sommige oa Asus P2L97 )
Voor de PII kan je indd maar tot 333mhz want vanaf de 350mhz zit je op 100mhz FSB.
Waarschijnlijk moet je wel ff BIOS flashen om Celly ondersteuning + die hogere multiplier ( 7 ipv 5 ) te verkrijgen.
[/beetje offtopic]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 16:31 schreef Toebroe het volgende:
Tijd geleden ook een computer gebouwd met een 440Lx chipset, echter een 500MHz Celeron erop. ;) Dus wel hoger dan 333MHz.

• Pauwl
ja heb em ff snel aangeloten, je kunt via jumpers inderdaad maar tot 333 instellen oftewel multiplier 5x
Ik moet dus ff weten of en hoe je de fsb op 100 kan zetten ipv 66 (als dat kan) dan draait die cel 300 die erop zit tenminste op 500, of 7x 66 zou ik ook goed vinden >:)

Kan echter hier geen switch/jumper voor vinden :'(

Zal wel een gaar bordje zijn, maarja werd anders toch weggeflikkert :)

• Pauwl
Nou breekt mijn klomp! (als ik die had) :(

Reply:

Sorry, you have to be our customer or member to download any file from us.
We're not the original producer,we only resell it.
Since the closure of the vendors' support, which cost thousands of request for support and download
that coursed congestion of our internet connection as well as overloading our supporting staff.
Therefore we have to screen out and have to be either buy from us or be our member.
Please check our member only page(http://america.hongfaith.com/registernow.htm) for our membership update. :r :r :r

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

ik vond een URL van een winkelier:
http://www.igoshop.com/cfacts/docs/systems/80686/660203.htm

en dan met name de laatste regel kan interessant zijn:
Please send requests for documentation regarding this motherboard to support@igoshop.com

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• Pauwl
Ok dan... ik ga ffies weer meelen :P
Pagina: 1