Welke codec gebruikt Youtube als grafische engine?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 25-09 14:26

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Welke codec gebruikt Youtube als grafische engine?

Ik heb Firefox draaien onder Windows en Youtube hangt hier en daar tijdens het afspelen in de browser. Grafisch staat het beeld stil maar de rest gaat wel door. Ligt niet aan Firefox versie of internet aansluiting, de Youtube laadt wel.

Ik heb het idee dat het met een specifieke codec op te lossen is, maar dan welke. Of is het toch iets anders.

Of is het een specifieke buffer waarde ergens in de Firefox instellingen (about:config sectie).

Hulp graag.

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:30
Je kunt “statistieken voor nerds” aanzetten, dan kun je precies zien welke codecs er in jouw geval worden gebruikt. Ik zie alleen niet hoe deze informatie gaat helpen met je probleem.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:44
Probeer het eens in een Incognito-tab, dus zonder extensies. De kans is dat bijv. een adblocker de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
hcQd schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:49:
Je kunt “statistieken voor nerds” aanzetten, dan kun je precies zien welke codecs er in jouw geval worden gebruikt. Ik zie alleen niet hoe deze informatie gaat helpen met je probleem.
Als we weten welke CODEC wordt gestuurd dan is de volgende vraag of het decoderen door GPU of de CPU wordt gedaan.

@kujinshiWelke CODEC wordt door Statistieken voor nerds (Stats for nerds) aangegeven? Welke GPU (grafische processor) gebruikt jouw systeem?

Verbindt je PC via WiFi of via Ethernet (draad)?