Ik heb sinds kort een macro diffuser voor m'n camera flitser en daar zit een lampje ingebouwd die verbonden is met een mannelijk USB A kabeltje. Het idee is dat ik met een kleine powerbank dit lampje aan en uit kan zetten. Powerbank aangeschaft met USB C, en een adaptertje aangeschaft. Maar na tests blijkt dat deze adapter geen stroom uit de powerbank haalt voor het lampje. De adapter werkt wel door bijv. foto's van m'n card reader naar pc te sturen, alleen de power delivery uit de powerbank dus niet.
Weet iemand waar ik op moet letten bij de aanschaf van een adapter? Schijnbaar werken ze dus niet allemaal op deze manier. Of moet ik ipv een klein adaptertje een USB A naar USB C kabel kopen om dit te laten werken?
Weet iemand waar ik op moet letten bij de aanschaf van een adapter? Schijnbaar werken ze dus niet allemaal op deze manier. Of moet ik ipv een klein adaptertje een USB A naar USB C kabel kopen om dit te laten werken?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spXQZEabP5SvSR35whjKDCtS.jpg?f=user_large)
Sony A1II hobby fotograaf