Mijn Windows 10 opstartschijf is een SSD van 120GB die de hele tijd tegen z'n grenzen aanloopt. Windows 10 is zo'n 10GB, OneDrive gebruikt zo'n 3GB dus ik vraag me af waar de rest voor gebruikt wordt... Heel veel verborgen bestanden, in ieder geval. Ik weet niet of en wat ik kan verwijderen...
Dus maar een SSD van 500GB aanschaffen en daar m'n C: schijf van maken?
Ik heb ook twee (S-ATA) HD's in de PC hangen. Het gaat om een oude Medion PC, 8GB geheugen, 64-bits processor.
Het makkelijkst zou zijn 20GB vrij te maken op de C-schijf maar zoals gezegd weet ik niet wat en hoe.
Ik heb ook geprobeerd een bootable USB-stick te maken met CloneZilla maar het systeem ziet die stick helemaal niet, ik heb in het BIOS alle opstart volgordes geprobeerd.
Redelijk radeloos inmiddels, hoop dat iemand kan helpen!
...
Dus maar een SSD van 500GB aanschaffen en daar m'n C: schijf van maken?
Ik heb ook twee (S-ATA) HD's in de PC hangen. Het gaat om een oude Medion PC, 8GB geheugen, 64-bits processor.
Het makkelijkst zou zijn 20GB vrij te maken op de C-schijf maar zoals gezegd weet ik niet wat en hoe.
Ik heb ook geprobeerd een bootable USB-stick te maken met CloneZilla maar het systeem ziet die stick helemaal niet, ik heb in het BIOS alle opstart volgordes geprobeerd.
Redelijk radeloos inmiddels, hoop dat iemand kan helpen!
...
http://youtu.be/gEABifBgwi8