Vraag

• martinelepetit
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-10-2024
Hallo,
Sinds een paar weken herkent de verkenner in mijn pc met Windows 10 Pro mijn Samsung S23 telefoon niet meer. Hetzelfde geldt voor mijn Kobo Glo HD ereader. Beide apparaten laden nog wel op. Als ik in dezelfde USB-poort een USB-stick steek is deze echter wel zichtbaar in de Verkenner.

Ik heb al wat op internet gekeken en geprobeerd met apparaatbeheer het probleem te verhelpen, maar dat lukt niet, omdat ik dan ook de devices niet zie. Ben verder niet heel technisch, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik backup mijn foto's altijd op de pc en dat lukt nu niet en kan ook geen nieuwe boeken meer op mijn reader zetten. Alvast bedankt voor de reacties! :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Probeer eens een andere/ nieuwe kabel.

Heb hier een setje kabels na naar verloop van tijd minder/lastig doen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raw Demin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:52
jack zomer schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:21:
Probeer eens een andere/ nieuwe kabel.

Heb hier een setje kabels na naar verloop van tijd minder/lastig doen.
Dit.
Ik kreeg mijn Kobo een tijd niet aan de praat, heb echt een stuk of 5-6 kabels moeten proberen voordat hij weer contact kreeg.

Kobo's (en kennelijk ook Samsung S23, maar ook een Google Pixel 7) zijn heel selectief met welke kabel ze willen hebben.

• martinelepetit
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-10-2024
Hartelijk dank voor de reacties!

Bij de S23 bleek de kabel de boosdoener.
Nu kan ik weer bij mijn bestanden. Heel blij mee!

Bij de ereader is het wat ingewikkelder. Met een andere kabel kan ik weliswaar kiezen voor verbinden met de pc, maar ik krijg in de verkenner een melding dat de pc het apparaat niet heeft herkend en het een storing heeft veroorzaakt. Via apparaatbeheer heb ik de usb al nagelopen, maar dat helpt ook niet. Dus graag nog tips hoe ik dit kan verhelpen.