CM 01-02 Demo Vrijdag!

Pagina: 1
Acties:

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:52
Vrijdag komt de demo van de nieuwste versie van de beste Managerserie ooit!

De full versie zal waarschijnlijk 12 oktober in de UK shops liggen. Dat worden dus weer slapeloze nachten voor de fans!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 08:11

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, hier heb ik al lang op gewacht, bijna elke dag site checken om te kijken of demo al uit was :D
Ondertussen moet ik het ff doen met PM2002, verneukte opstellingen enzo, maar wel met alle spelers van dit seizoen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

CM....eindelijk, ik heb hem zelf al een beetje ge-update, maar dat sucks (veel werk) :?

Verwijderd

En ?
Wat ?
Hoe ?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

CM Rulez 4 ever!! heb zowat alle versies gekocht vanaf cm2

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Ik heb alle versies van cm vanaf cm 96/97!
Die update heb ik gewoon gedaan met de editor die erbij zit. Gewoon een transferlijst van dit jaar gedownload...

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 14:46 schreef ChefChocolateball het volgende:
Vrijdag komt de demo van de nieuwste versie van de beste Managerserie ooit!

De full versie zal waarschijnlijk 12 oktober in de UK shops liggen. Dat worden dus weer slapeloze nachten voor de fans!
OOhh ik dacht maandag maarja vrijdag is alleen maar beter!

• ChefChocolateball
Euhm op site van the dugout stond vrijdag...en die hebben meestal wel veel goeie inside info.

Verwijderd

Voor de mensen die hem dan ook in het Nederlands gaan spelen...de vertaling is helaas niet zo goed geworden als ik had gewild. Met name het wedstrijdcommentaar barst nog van de kromme zinnen, grootste excuus: tijdsdruk. Opmerkingen zijn welkom, er kunnen nog wel zaken gewijzigd worden voor de definitieve versie. Ga me aub niet elk rotzinnetje apart doormailen, maak ff een overzicht of nog beter, post het hier! :)

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

Jake Blues

AKA Jake

Op donderdag 13 september 2001 10:24 schreef CybErvee het volgende:
En ?
Wat ?
Hoe ?
Jullie verklaren me vast voor gek, maar wat is CM eigenlijk :?

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 01:57 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Jullie verklaren me vast voor gek, maar wat is CM eigenlijk :?
Jij bent gek :)

CM = Championship Manager

• ChefChocolateball
Euhm over die vertaling: We zijn toch niet VERPLICHT om in het Nederlands te spelen?

Ik kan me herinneren dat toen ik em vorig jaar kocht, ik em alleen in het NL kon spelen.

Dit werd later wel opgelost door de patch, maar ik weet toch zeker dat SI geen Black&White taferelen wil :)

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 11:10 schreef ChefChocolateball het volgende:
Euhm over die vertaling: We zijn toch niet VERPLICHT om in het Nederlands te spelen?

Ik kan me herinneren dat toen ik em vorig jaar kocht, ik em alleen in het NL kon spelen.

Dit werd later wel opgelost door de patch, maar ik weet toch zeker dat SI geen Black&White taferelen wil :)
Ik weet niet wat er precies wel en niet in de demo zit natuurlijk. Maar elke CM heeft een taalkeuze gehad...dat die de vorige keer niet goed werkte zullen ze toch wel verholpen hebben :?

• ChefChocolateball
Nou hij werkte wel goed, maar bij de officiel Nederlandse release van vorig jaar zat gewoon geen Engelse optie, die kwam er wel later bij met de patch, maar goed laten we hopen dat ie er nu vanaf het begin bij zit...

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 12:37 schreef ChefChocolateball het volgende:
Nou hij werkte wel goed, maar bij de officiel Nederlandse release van vorig jaar zat gewoon geen Engelse optie, die kwam er wel later bij met de patch, maar goed laten we hopen dat ie er nu vanaf het begin bij zit...
Ah apart..ik heb de mijne pas later gekocht volgens mij, daar zat wel een taaloptie bij, alleen kon ik naast Nederlands alleen Noors, Deens en Italiaans kiezen :? foutje van SI dat inderdaad opgelost werd met een patch.

edit:

Ik heb ff gekeken en bij spelinstellingen zit een taalinstelling waar ik kan kiezen uit Engels, Frans, Duits, Nederlands, Italiaans, Deens en Noors. En het werkt...dus dat zit wel snor.

• ChefChocolateball
Hmmm mag ik vragen hoe je aan die demo komt? Hij komt toch pas vanavond? Of ben je tester/ developer

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 13:17 schreef ChefChocolateball het volgende:
Hmmm mag ik vragen hoe je aan die demo komt? Hij komt toch pas vanavond? Of ben je tester/ developer
Ik heb hem al sinds maandag, ik ben tester en verantwoordelijk voor de Nederlandse vertaling. Vandaar dat ik al zei dat de vertaling niet zo goed is geworden als ik had gewild :( Is me aardig tegengevallen, maar er komen nog wel verbeteringen voor de final version.

Verwijderd

Morgen maar potje demo multiplayer opzetten?

Verwijderd

ja CM is wel leuk..

Verwijderd

ik speel met vanaf versie 1
:D
kep nu zo'n 3 mb account op school(nt4 zuigt:D)
heb ik vanochtend ff CM1 gedownload:D
t00t ownage

• ChefChocolateball
Hey Rudi als ik kan helpen met je vertaling laat maar horen hoor...

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 14:04 schreef ChefChocolateball het volgende:
Hey Rudi als ik kan helpen met je vertaling laat maar horen hoor...
Geef maar opmerkingen als je de demo speelt :) Ik zie zelf ook niet alles en zoals ik al zei, met name het wedstrijdcommentaar zit nog vol met kromme zinnen...

Verwijderd

Nog even en dan wordt ons langen wachten eindelijk beloond.
Ik kan haast niet wachten tot hij er is

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:30

ko9

weet er iemand hoe laat ie ongeveer zal uitkomen? Wordt het aan het begin van de avond, of echt rond middernacht...

• ChefChocolateball
Verwacht in begin van de avond, maar ja echt zeker weten we het natuurlijk niet...houd The Dugout en SI-games in de gaten!

Verwijderd

hier is al n topic over..

• ChefChocolateball
Oh ja? Welke dan?

• ko9

ko9

Lang Leve Fileplanet:

You are number 583 of 586 In Line
Estimated time until your download starts:
56 minutes

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, een beetje overbelast alle servers, ik wacht wel tot morgen, dan is ie een beetje fatsoenlijk gemirrored. Waarom sturen ze het gewoon niet naar download.com, zat capaciteit.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

http://personal.inet.fi/peli/sjsharky/cm0102demo.exe

30 kb/s

geen wachtrij (nu dan niet!)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ey thanx man, die van mij ging maar 3k.
FF gecancelled en die mirror geprobeerd, gaat 160k nu ;)

*edit*
screwed, die demo downloaden ging binnen 1 min, maar op de nederlandse quickstart moet ik paar jaar in de rij staan :(

D3-Monk

• ko9

ko9

eindelijk binnen...

maar waar is Zlatan???? :( :( :( :(

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb hem ook.
zal hem ook ff uppen voor een mirror :)
best leuk, maar hele versie is natuurlijk stukken beter.

ned. vertaling vind ik best slecht. sorry

• Papa Roach
  • Niet online
Op zaterdag 15 september 2001 09:50 schreef ko9 het volgende:
eindelijk binnen...

maar waar is Zlatan???? :( :( :( :(
engelse competitie in de demo dat betekent dus dat ze met de andere nog niet klaar zijn:)
als ze de spelers op alfabet invoeren lijkt het me iig verklaarbaar :P

• ko9

ko9

Op zaterdag 15 september 2001 10:42 schreef paparoach het volgende:

[..]

engelse competitie in de demo dat betekent dus dat ze met de andere nog niet klaar zijn:)
als ze de spelers op alfabet invoeren lijkt het me iig verklaarbaar :P
er is dus ook een Nederlandse quickstart file te downloaden (officieel)...

En daarin verw8 ik toch echt wel dat de namen een beetje kloppen. Ik hoop dat ze dat voor de volledige versie nog ff veranderen...

Vind de Ned. vertaling idd ook niet geweldig, maar hoorde dat daar nog aan gewerkt werd.

btw, ik vind 1 Trabelsi bij Ajax wel genoeg hoor.... :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
shit man, helemaal vergeten......

ga hem gelijk downen..... beetje dom, 2 dagen te laat :(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Fouten in de selecties (geen Zlatan, 2 keer Trabelsi zag ik al) ook ff doorgeven aub...laat ik die nog in de database aanpassen. Mail maar naar me (zie profile)

edit:
En de NL vertaling is inderdaad nog niet geweldig, maar zal nog wel een stuk beter worden voor de definitieve. Irritante was dat ik de demo versie 1 week voor jullie had en daarvoor met kale tekst moest werken, dan is de context en de zinsbouw niet altijd even makkelijk te doorgronden.
Pagina: 1