Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Dat doen ze ook niet, net zo goed als de katholieken de protestanten niet aanvallen of andersom. Nu ja, afhankelijk van een klein groepje idioten in Noord Ierland dan.Op woensdag 12 september 2001 14:41 schreef seilander het volgende:
Het is wel interessant om eens te gaan kijken waarom het allemaal gebeurd is. Waarom vallen de moslims ( daar ga ik vanuit gezien de zelfmoordacties) de VS aan?
Verruit het grootste islamitische land ter wereld ligt niet in het midden oosten, maar dat is Indonesie. En die vallen helemaal niemand aan. Intern zijn er stubbelingen, maar dat heb je in ongeveer ieder land waar je een stuk of 50 volkeren bij elkaar probeert te houden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Het is een eng feit dat in de Koran staat dat als je dood gaat voor/in de heilige oorlog, dat je dan meteen een plekje in de hemel hebt. Daarnaast krijg je ook meteen een harem in dit geval. ( in de hemel )
Lijkt me een beetje heftige motivator voor een wereldoorlog. Als je alleen maar dingen te winnen hebt in de oorlog, ook al ga je dood.
Lijkt me een beetje heftige motivator voor een wereldoorlog. Als je alleen maar dingen te winnen hebt in de oorlog, ook al ga je dood.
Verwijderd
In het midden oosten wordt de moslim religie gebruikt als excuus, om zo op deze manier andere gelovigen hierin mee te slepen. Op deze manier wordt zo'n land een broedplaats voor terroristen.Op woensdag 12 september 2001 14:51 schreef Ortep het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet, net zo goed als de katholieken de protestanten niet aanvallen of andersom. Nu ja, afhankelijk van een klein groepje idioten in Noord Ierland dan.
Verruit het grootste islamitische land ter wereld ligt niet in het midden oosten, maar dat is Indonesie. En die vallen helemaal niemand aan. Intern zijn er stubbelingen, maar dat heb je in ongeveer ieder land waar je een stuk of 50 volkeren bij elkaar probeert te houden.
Het is niet zozeer een excuus als wel een daadwerkelijk motief. Tevens maak ik mij zorgen om de kracht van landen in het midden-oosten. Landen als Iran en syrie hebben hun wapen arsenaal alleen maar lopen uitbreiden, terwijl de VS en Rusland aan het minderen waren.
Ook zal als het er op neer komt, alle oostelijke moslimlanden kant tegen de kapitalistische kiezen. Daar ben ik zeker van. Als moslims worden aangepakt op basis van hun geloof, dan zal de rest van de moslim landen partij kiezen voor mede-gelovigen.
Ook zal als het er op neer komt, alle oostelijke moslimlanden kant tegen de kapitalistische kiezen. Daar ben ik zeker van. Als moslims worden aangepakt op basis van hun geloof, dan zal de rest van de moslim landen partij kiezen voor mede-gelovigen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()