Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en streamen/opnemen op 1080p. Ik speel momenteel alleen league of legends en valorant, maar natuurlijk zou het fijn zijn om andere spellen ook te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500, maar hoe lager hoe beter natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik behoud mijn 2 schermen waarvan 1 samsung odyssey g4 240hz is. Ik zou graag ook gebruik kunnen maken van de 240hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een pc samengesteld online en was alleen benieuwd of jullie goedkopere en/of betere alternatieven hebben voor de componenten.
Gamen en streamen/opnemen op 1080p. Ik speel momenteel alleen league of legends en valorant, maar natuurlijk zou het fijn zijn om andere spellen ook te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500, maar hoe lager hoe beter natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik behoud mijn 2 schermen waarvan 1 samsung odyssey g4 240hz is. Ik zou graag ook gebruik kunnen maken van de 240hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een pc samengesteld online en was alleen benieuwd of jullie goedkopere en/of betere alternatieven hebben voor de componenten.
- Processor: AMD Ryzen 7 7700 3.6 GHz 8-Core
- CPU Cooler: Thermalright Phantom Spirit 120 SE 66.17 CFM
- Motherboard: ASRock B650M-HDV/M.2 Micro ATX AM5
- Memory: G.Skill Flare X5 32 GB (2 x 16 GB) DDR5-6000 CL30
- SSD: Lexar NM790 2 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME
- Video Card: NVIDIA Founders Edition GeForce RTX 4070 12 GB
- Case: be quiet! Pure Base 500DX ATX Mid Tower
- Power Supply: be quiet! Pure Power 12 M 850 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX