Hoi Tweakers! Ik wil graag een nieuwe PC bouwen. Op dit moment game ik via een laptop aangesloten op een beeldscherm omdat ik destijds veel met vrienden aan het gamen was op verschillende locaties. Nu wil ik graag overstappen op een goede desktop gezien ik altijd vanuit huis game.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, spellen die ik speel:
Counter Strike 2
Deadlock
League of Legends
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000 euro, liefst rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (240hz) en alle randapparatuur. Zou graag steady 240 fps willen krijgen op bovenstaande titels, dit mag op de allerlaagste kwaliteit zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, o.b.v. eerdere topics heb ik al enkele componenten uitgezocht die veelal worden aanbevolen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grafische kaart wil ik ook wel tweedehands aanschaffen, voor nu een placeholder van 300 euro uit de pricewatch meegenomen, dit is ook het bedrag dat ik bereid ben neer te leggen voor een tweedehands (3070?).
Ga je overklokken?
Nee!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop een goede kwaliteit/prijs te krijgen op basis van het huidige aanbod en componenten die in ieder geval compatibel zijn! Alvast bedankt.
Wat ik tot nu toe heb samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, spellen die ik speel:
Counter Strike 2
Deadlock
League of Legends
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000 euro, liefst rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (240hz) en alle randapparatuur. Zou graag steady 240 fps willen krijgen op bovenstaande titels, dit mag op de allerlaagste kwaliteit zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem, o.b.v. eerdere topics heb ik al enkele componenten uitgezocht die veelal worden aanbevolen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grafische kaart wil ik ook wel tweedehands aanschaffen, voor nu een placeholder van 300 euro uit de pricewatch meegenomen, dit is ook het bedrag dat ik bereid ben neer te leggen voor een tweedehands (3070?).
Ga je overklokken?
Nee!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop een goede kwaliteit/prijs te krijgen op basis van het huidige aanbod en componenten die in ieder geval compatibel zijn! Alvast bedankt.
Wat ik tot nu toe heb samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 116,21 | € 116,21 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G | € 299,- | € 299,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow (2022) Zwart | € 79,- | € 79,- |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 109,79 | € 109,79 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 | € 106,90 | € 106,90 |
1 | SSD's | Kingston NV2, retail, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 991,75 |
[ Voor 3% gewijzigd door graphy op 17-09-2024 16:09 . Reden: tabel aangepast ]