Nette Chino broek voor zakelijke afspraken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met nette chino broeken (blauwtinten bij voorkeur) en dan in een wat forser postuur.
Zelf ben ik afgevallen van 121 naar 105 kg en nu passen al mijn pakken niet meer (en innemen is niet helemaal mogelijk)

Nu wil ik niet direct weer dure pakken kopen (de dresscode is ook iets soepeler) maar dan misschien gaan voor Nette schoenen (heb ik) Chino (heb ik niet) en dan een net jasje.

Mijn bouw is wat dikkere billen en buikje, benen vallen mee qua spek.
Ik ben 1,90 meter.

Wie heeft er wat goede tips qua merk en model? Dan kan ik daar eens kijken en gaan shoppen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:10
Mr Marvis? Verder zijn de broeken van Ralph lauren (bij de bijenkorf) ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
stutrecht schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:07:
Mr Marvis? Verder zijn de broeken van Ralph lauren (bij de bijenkorf) ook netjes.
Dank voor je reply, maar ik zou het graag wat specifieker zien (liefst iemand vergelijkbaar) de merken zoals mr marvis ken ik, maar is dit dan passend en welk model?

Het zou mooi zijn als er iemand specifiek een model kan aanwijzen dat past bij wat dikkere billen en een beetje een buikje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:28
Je omschrijving is zo vaag dat daar niemand een passende broek voor gaat vinden. Dat moet je toch echt zelf ergens gaan passen (of bestellen en passen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1wWQtIRz3OFe4io-_v37UztZNA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p3eMLBTmFxwJkbs2cbPY2ExL.webp?f=user_large
:?

[ Voor 41% gewijzigd door LordSinclair op 17-09-2024 16:22 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:10
LordSinclair schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:21:
Je omschrijving is zo vaag dat daar niemand een passende broek voor gaat vinden. Dat moet je toch echt zelf ergens gaan passen (of bestellen en passen).

[Afbeelding]
Dit inderdaad. Iedereen is anders. Voordeel bij marvis is dat er elastiek in de band zit dus is vrij vergeeflijk. Anders zou je ook de c&a kunnen proberen. Die hebben een meer Duitse snit waarbij er meer ruimte is voor billen (maar dus ook meteen voor benen, zit gewoon stuk wijder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
LordSinclair schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:21:

[Afbeelding]
Haha dit is wel next level, maar vooruit ik pas ook geen slim fit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
Ik ben zelf heel tevreden van mijn pierre cardin broeken, die kan je ook zeker krijgen in jouw maten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit past beter in Algemene Zaken dan in het Shopping Forum. Ik verplaats het topic dan ook die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Les Deux Como suit pants zweer ik bij,
Scotch & Soda Mott is ook fijn.

[ Voor 31% gewijzigd door itons op 17-09-2024 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:56
MR Marvis,
State of art ( ga altijd naar Batavia stad)
Voordeel van State of art is dat ze lengte / breedte maat hebben.

Maar inderdaad passen en nog eens passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 08-05 14:41
Ga naar een winkel als Suitsupply of Suitable en laat je daar goed adviseren. Op basis van je omschrijving kan niemand zo op afstand zeggen wat jou goed gaat passen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08

Bob Popcorn

Plop!

Ik snap niet helemaal waarom je pakken niet meer zouden passen als je bent afgevallen. Een goede kleermaker kan daar zeker nog iets van maken hoor, en dat is ook echt helemaal niet duur.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• KnuCha
Ik heb voor nu 2 broeken besteld van Pierre Cardin, via Only for men. Ben erg benieuwt naar hoe deze gaan zitten. (40/32 als maat besteld) en dan de "Pierre Cardin Antibes Chino" en de "Pierre Cardin Lyon Chino"

Die MR marvis ook nog even bekeken maar via hun site zijn in de blauw tinten geen broeken te krijgen boven maat 34, erg bijzonder.

State of Art ziet er ook best oke uit, als die pierre cardin niets zijn, zal ik dat eens proberen

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ga gewoon naar een herenwinkel die o.a. pakken verkoopt en vraag daar om advies. Zoals eerder benoemd, suitable, suit supply, state of art, et cetera.

Ik zou zelf niet zo gauw online gaan bestellen, dat kans is dat toch groot dat het net niet past. Langsgaan bij een winkel is toch het beste.

[ Voor 32% gewijzigd door segil op 18-09-2024 08:42 ]

• KnuCha
Bob Popcorn schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:37:
Ik snap niet helemaal waarom je pakken niet meer zouden passen als je bent afgevallen. Een goede kleermaker kan daar zeker nog iets van maken hoor, en dat is ook echt helemaal niet duur.
Ik zou dat nog kunnen overwegen voor een aantal pakken, en dan met name de jasjes (die blijven veel langer mooi dan de broeken die gewoon hard slijten als je 3-4 dagen per week zo gekleed gaat)

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:54
KnuCha schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:40:
Ik heb voor nu 2 broeken besteld van Pierre Cardin
Ga gewoon naar een goede herenmodezaak. Daar zeggen ze het ook eerlijk als iets niet goed staat.
Hoef je ook niet af te wachten of het wel past en terug te sturen als het toch niet goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-05 17:13

Jorissie87

No diggity

Heb geen inhoudelijke toevoeging op dit topic maar wil wel even complimenten geven over je afvallen! Houd vol!

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• KnuCha
Pat911 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:02:
[...]

Ga gewoon naar een goede herenmodezaak. Daar zeggen ze het ook eerlijk als iets niet goed staat.
Hoef je ook niet af te wachten of het wel past en terug te sturen als het toch niet goed is.
Zou kunnen inderdaad, maar ik heb een hekel aan shoppen en doe dit online vanuit huis. Plus de ervaring leert dat de wat grotere maten er dan vaak net weer niet zijn...

Overigens ben ik dan ook mooi onderworpen aan de kritische blik van mijn schone vrouw, daar kan geen verkoper tegenop :*)

• KnuCha
Of dit dus de goede maar voor mij is, zal moeten gaan blijken. Ik heb nu een eerste stap gezet en als ik eenmaal weet hoe dingen vallen en wat wel of niet lekker gaat, is het in de toekomst ook weer makkelijker :)

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
KnuCha schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:05:
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met nette chino broeken (blauwtinten bij voorkeur) en dan in een wat forser postuur.
Zelf ben ik afgevallen van 121 naar 105 kg en nu passen al mijn pakken niet meer (en innemen is niet helemaal mogelijk)

Nu wil ik niet direct weer dure pakken kopen (de dresscode is ook iets soepeler) maar dan misschien gaan voor Nette schoenen (heb ik) Chino (heb ik niet) en dan een net jasje.

Mijn bouw is wat dikkere billen en buikje, benen vallen mee qua spek.
Ik ben 1,90 meter.

Wie heeft er wat goede tips qua merk en model? Dan kan ik daar eens kijken en gaan shoppen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08

Bob Popcorn

Plop!

KnuCha schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:42:
[...]

Ik zou dat nog kunnen overwegen voor een aantal pakken, en dan met name de jasjes (die blijven veel langer mooi dan de broeken die gewoon hard slijten als je 3-4 dagen per week zo gekleed gaat)
Als je zo vaak een pak moet dragen zou ik er bij aanschaf 2 broeken bij nemen. Overigens ben ik groot fan van Dockers Smart 360 Flex, dat ziet er uit als een chino maar zit uiteindelijk als een soort joggingbroek. Moet je wel een smalle bouw voor hebben.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ga naar een goede herenmodezaak.
Laat je daar goed adviseren en koop een broek. Dan kan je daarna altijd nog de gierige Hollander uithangen en de goedkoopste op internet bestellen :o :+

[ Voor 71% gewijzigd door -tom-562 op 18-09-2024 11:37 ]

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1