Ik zoek een?
nieuwe telefoon die mijn Iphone 14 pro vervangt. Mijn huidige 14 pro is totall loss en kan niet meer gemaakt worden
Wat is je budget?
geen vast bedrag maar rond de 1500.- los is te doen..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon word voornamelijk gebruikt voor bellen/Whatsapp/Video`s/foto`s maken van de kinderen,en ook werk gerelateerd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende modellen. Heb al een lange tijd nu Iphone gehad maar verder niks van Apple, en wil eigenlijk wel weer terug naar Android.
- Iphone 16 Pro Max
- Samsung S24 Ultra
- Samsung ZFold 6
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel tussen deze toestellen (eigenlijk alleen de samsung devices) , vanwege het Fold design dat me heel erg aanspreekt zou ik voor die gaan maar ben toch een beetje huiverig hoevaak ik het ga gebruiken en ook de Camera`s denk ik dat die tegen zullen vallen.
Verder zijn volgens mij de functies van de S24 ultra en Fold het zelfde.
.
Wie kan mij adviseren in de keuze.
nieuwe telefoon die mijn Iphone 14 pro vervangt. Mijn huidige 14 pro is totall loss en kan niet meer gemaakt worden
Wat is je budget?
geen vast bedrag maar rond de 1500.- los is te doen..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon word voornamelijk gebruikt voor bellen/Whatsapp/Video`s/foto`s maken van de kinderen,en ook werk gerelateerd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende modellen. Heb al een lange tijd nu Iphone gehad maar verder niks van Apple, en wil eigenlijk wel weer terug naar Android.
- Iphone 16 Pro Max
- Samsung S24 Ultra
- Samsung ZFold 6
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel tussen deze toestellen (eigenlijk alleen de samsung devices) , vanwege het Fold design dat me heel erg aanspreekt zou ik voor die gaan maar ben toch een beetje huiverig hoevaak ik het ga gebruiken en ook de Camera`s denk ik dat die tegen zullen vallen.
Verder zijn volgens mij de functies van de S24 ultra en Fold het zelfde.
.
Wie kan mij adviseren in de keuze.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+