Sinds enkele dagen start de PC van een van mijn naasten niet meer op. Het volgende gebeurt:
Bij deze doe ik een beroep op jullie ervaring: Valt hier nog iets mee te doen, evt met een Windows 10 setupimage op een USB stick of dergelijke? Of beter een volledige kopie van de SSD maken, herinstalleren en dan de kopie terugzetten? Ik probeer het liefst een verse herinstallatie te vermijden als dat mogelijk is.
- Bij inschakelen dmv indrukken knop gaat fan draaien, beeldscherm gaat aan met het moederbord merklogo
- Vervolgens komt het Windows booticoon(draaiwieltje bestaande uit puntjes
- Scherm wordt en blijft hele tijd zwart
- Tenslotte komt er een venster in beeld met foutmelding : Initialisatie van het interactieve aanmeldingsproces is mislukt, raadpleeg het gebeurtenislogboek voor meer informatie
Bij deze doe ik een beroep op jullie ervaring: Valt hier nog iets mee te doen, evt met een Windows 10 setupimage op een USB stick of dergelijke? Of beter een volledige kopie van de SSD maken, herinstalleren en dan de kopie terugzetten? Ik probeer het liefst een verse herinstallatie te vermijden als dat mogelijk is.
[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 17-09-2024 10:45 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?