Mijn vraag
Gebruik Somfy "Bewegingsmelder io" met Tahoma Switch (controle= App op Android)
Hierin is een scene gekoppeld met volgende 3 condities/geplande acties:
1)Wanneer:
De hele dag/elke dag
2)Als:
Bewegingssensor: Indien afwezigheid van beweging gedurende 5min
3)Dan:
Rolpoort (=Somfy IO motor) sluiten
Probleem: Kan in de Tahoma app (bij de bewegingsmelder) zien dat de voorwaarde aan stap 2 voldaan is. Maar gaat slechts in 50% van de gevallen over naar stap3. -> effectief sluiten.
kanttekening: Overzicht van uitgevoerde andere scenes kan ik in de Tahoma app volgen onder Agenda. Behalve degene gekoppeld aan de Bewegingsmelder.
Aangekaart bij support, maar daar hadden er niet veel zin in.
Antwoord: Hiervoor is de Bewegingsmelder eigenlijk niet bedoeld....stuur maar terug indien niet tevreden.
Denk dat bij elke Tweaker zijn haar hier recht van komt te staan...misschien iemand een idee?
Gebruik Somfy "Bewegingsmelder io" met Tahoma Switch (controle= App op Android)
Hierin is een scene gekoppeld met volgende 3 condities/geplande acties:
1)Wanneer:
De hele dag/elke dag
2)Als:
Bewegingssensor: Indien afwezigheid van beweging gedurende 5min
3)Dan:
Rolpoort (=Somfy IO motor) sluiten
Probleem: Kan in de Tahoma app (bij de bewegingsmelder) zien dat de voorwaarde aan stap 2 voldaan is. Maar gaat slechts in 50% van de gevallen over naar stap3. -> effectief sluiten.
kanttekening: Overzicht van uitgevoerde andere scenes kan ik in de Tahoma app volgen onder Agenda. Behalve degene gekoppeld aan de Bewegingsmelder.
Aangekaart bij support, maar daar hadden er niet veel zin in.
Antwoord: Hiervoor is de Bewegingsmelder eigenlijk niet bedoeld....stuur maar terug indien niet tevreden.

Denk dat bij elke Tweaker zijn haar hier recht van komt te staan...misschien iemand een idee?