Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
Ik probeer een betrouwbare partij te vinden voor het afsluiten van een onderhoudscontract voor mij ketel.

Ik probeer ver weg te blijven bij de feenstra’s van deze wereld maar het is erg lastig een goede betrouwbare partij te vinden in de regio Zuid-Holland (Bollenstreek / Hillegom).

Heeft iemand goede ervaringen met partijen in deze regio?

De vorige bewoners waren dramatisch met het zorgen voor onderhoud aan de ketel (nooit gedaan in de laatste 7!! Jaar) dus gebruik maken van de partij die het deed voor ik hier woonde is geen optie.(en kennelijk nemen de buren het ook niet zo nauw met het jaarlijks of twee jaarlijks onderhoud, die laten soms als ze er aan denken wel eens iemand komen maar heen specifieke namen of bedrijven)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:25

Aganim

I have a cunning plan..

Ah, de regio waar ik ben opgegroeid. Geen idee waar je in de Bollenstreek precies zit, maar je zou Bernard Schulte in Voorhout kunnen proberen.

Ter Laak in Noordwijkerhout is ook nog een optie, al was de n=1 ervaring van mijn ouders met hun niet echt geweldig, altijd wel weer gezeik met de ketel nadat ze onderhoud hadden gepleegd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:10
Wij zitten bij Putman omdat mijn schoonvader daar werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Aganim schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:28:
Ah, de regio waar ik ben opgegroeid. Geen idee waar je in de Bollenstreek precies zit, maar je zou Bernard Schulte in Voorhout kunnen proberen.

Ter Laak in Noordwijkerhout is ook nog een optie, al was de n=1 ervaring van mijn ouders met hun niet echt geweldig, altijd wel weer gezeik met de ketel nadat ze onderhoud hadden gepleegd. |:(
Hillegom, dus Voorhout moet misschien wel kunnen alleen de reviews van Schulte zijn rond uit dramatisch (een deel)
Zenomyscus schreef op maandag 16 september 2024 @ 18:40:
Wij zitten bij Putman omdat mijn schoonvader daar werkte.
Putman bv in Rijnsburg, die was ik tegen gekomen alleen leek mij dat meer voor bedrijven etc?

[ Voor 25% gewijzigd door Dracula op 16-09-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik zou zeggen r korbee uit hillegom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 21:48
https://www.warmtegroep.nl/ is mij onlangs prima bevallen. Gewoon losse onderhoudsbeurt afgenomen zonder abonnement. Wel €99 voor de beurt + een serviceset van €50-60, maar dat voelde fair. Ik wilde geen verplichting aangaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:10
Dracula schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:21:
[...]

Hillegom, dus Voorhout moet misschien wel kunnen alleen de reviews van Schulte zijn rond uit dramatisch (een deel)

[...]

Putman bv in Rijnsburg, die was ik tegen gekomen alleen leek mij dat meer voor bedrijven etc?
Zover ik weet doen ze ook particulieren, ik zal het binnenkort aan mijn schoonvader vragen. Hij heeft nu vakantie. Voorgeen zaten ze in Noordwijk, maar nu in Rijnsburg inderdaad. Hier komen ze jaarlijks langs. Waar iedereen een paar jaar terug vol zat kon ik daar terecht met dank aan mijn schoonvader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:44
schumacher schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:30:
[...]
Wel €99 voor de beurt + een serviceset van €50-60, maar dat voelde fair
[...]
Dat is tegenwoordig een vrij standaard prijs voor een onderhoudsbeurt. Zoiets betaalde ik in Noord-Nederland vorig jaar ook.

Door de nieuwe gasketelwet moet er naast het uitvoeren van het onderhoud zelf, ook van alles worden vastgelegd, meting doen aan de rookgassen e.d. De laatste keer was de monteur bij mij dan ook dik een uur bezig.

Ik heb ook geen service abonnement en doe ook altijd een losse onderhoudsbeurt, elke 2 jaar.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 17-09-2024 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andre208
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06 05:31
Als je een bedrijf belt vraag dan ook als ze jouw merk ketel ook plaatsen. Voor een monteur is het niet leuk als je een ketel tegen komt die zie ik voor het eerst. Een ketel waar je dagelijks mee werkt weet je gewoon de zwakke plekken al.

• Dracula
schumacher schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:30:
https://www.warmtegroep.nl/ is mij onlangs prima bevallen. Gewoon losse onderhoudsbeurt afgenomen zonder abonnement. Wel €99 voor de beurt + een serviceset van €50-60, maar dat voelde fair. Ik wilde geen verplichting aangaan.
Prijs is inmiddels alweer 25 euro hoger per onderhoudsbeurt maar is idd ook een goeie optie gewoon een afspraak plannen zonder contract.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:37
Dracula schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:13:
Ik probeer een betrouwbare partij te vinden voor het afsluiten van een onderhoudscontract voor mij ketel.

Ik probeer ver weg te blijven bij de feenstra’s van deze wereld maar het is erg lastig een goede betrouwbare partij te vinden in de regio Zuid-Holland (Bollenstreek / Hillegom).

Heeft iemand goede ervaringen met partijen in deze regio?

De vorige bewoners waren dramatisch met het zorgen voor onderhoud aan de ketel (nooit gedaan in de laatste 7!! Jaar) dus gebruik maken van de partij die het deed voor ik hier woonde is geen optie.(en kennelijk nemen de buren het ook niet zo nauw met het jaarlijks of twee jaarlijks onderhoud, die laten soms als ze er aan denken wel eens iemand komen maar heen specifieke namen of bedrijven)
https://www.hollandwarmte.nl/

https://www.hollandwarmte...ketel-hybride-warmtepomp/

Goede allin opties

[ Voor 5% gewijzigd door boyette op 18-09-2024 12:47 ]

• Dieks77
  • Laatst online: 23:22
Moet je ze ook nog eens zo gek zien te krijgen om aan een "oude" niet door hen geplaatste ketel te gaan sleutelen/onderhouden. Dit ivm gaswet keuringen etc.

Ook genoemd in post ThinkPad in "CV onderhouds contract Bollenstreek" van Thinkpad hierboven

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:17
Ik was voor het eerst bij Feenstra, de monteur was kundig en ik had m'n ketel zelf opgehangen. HIj moest van alles testen omdat het de eerste keer was, maar hij kwam moeiteloos door de testen. Dus wat er zo erg is aan Feenstra? Je neemt het goedkoopste abbo af, iets van 7 euro per maand.

• andre208
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06 05:31
Dracula schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:04:
[...]

Dankje, maar helaas doen ze geen ATAG
Dan word het lastig van Putman weet ik dat ze vroeger wel Atag ketels plaatsen.
Ik denk dat je op de site van Atag een dealer moet zoeken en deze bellen de meeste bedrijven zijn niet zo dol op Atag ketels. Het bedrijf waar ik werk doet ook niks met Atag en dat is 1 van de grotere in de bollenstreek.

• boyette
  • Laatst online: 23:37
Dracula schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:04:
[...]

Dankje, maar helaas doen ze geen ATAG
Hmm

Misschien
https://www.feikencv.nl/onderhoud/cv-ketel-onderhoud/

Die doen wel Atag maar je bent misschien buiten hun regio

• Dracula
boyette schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:34:
[...]

Hmm

Misschien
https://www.feikencv.nl/onderhoud/cv-ketel-onderhoud/

Die doen wel Atag maar je bent misschien buiten hun regio
Yep die doen niks in mijn regio
pauldaytona schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:33:
Ik was voor het eerst bij Feenstra, de monteur was kundig en ik had m'n ketel zelf opgehangen. HIj moest van alles testen omdat het de eerste keer was, maar hij kwam moeiteloos door de testen. Dus wat er zo erg is aan Feenstra? Je neemt het goedkoopste abbo af, iets van 7 euro per maand.
Zeer slechte ervaring met feenstra in verleden meerdere keren een zooitje van genaakt dus die komen er bij mij niet in.

[ Voor 47% gewijzigd door Dracula op 18-09-2024 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael2021
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb ook dit probleem, omdat mijn vorige installateur met pensioen ging. Toen wilde alleen Eneco een onderhoudsabonnement afsluiten. Zelfs Schulte, Nefit dealer, wilde mijn Nefit ketel niet onderhouden wegens een klantenstop. Had nu een probleem met Eneco en heb weer Schulte gevraagd. Nog steeds klanten stop voor onderhoud. Ik wil nu wel iemand anders zoeken

Heb je al een goede firma gevonden ? Ik woon in Noordwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 19:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:54

Fanta

FordPerformance™️

Het verbaast mij dat Schulte & Lestraden nog niet genoemd is (Lisse). Prima partij. Daarnaast kan ik je Brouwer (Satellietbaan, Hillegom) van harte aanbevelen.

(Oud Hillegommer hier.. :) )

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Warmerdam Installatietechniek uit Noordwijkerhout is ook een goede. Prima te bereiken telefonisch, schappelijke prijzen en monteurs die weten wat ze doen en meedenken. Zit er al bijna 14 jaar bij, hebben nieuwe ketel hier opgehangen, leidingen verlegd toen we gingen verbouwen en doen het onderhoud. Altijd duidelijk in wat ze doen en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
EcoR schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:49:
Warmerdam Installatietechniek uit Noordwijkerhout is ook een goede. Prima te bereiken telefonisch, schappelijke prijzen en monteurs die weten wat ze doen en meedenken. Zit er al bijna 14 jaar bij, hebben nieuwe ketel hier opgehangen, leidingen verlegd toen we gingen verbouwen en doen het onderhoud. Altijd duidelijk in wat ze doen en waarom.
Thanks, houdt ze in gedachten voor het volgende onderhoud.
Fanta schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:27:
Het verbaast mij dat Schulte & Lestraden nog niet genoemd is (Lisse). Prima partij. Daarnaast kan ik je Brouwer (Satellietbaan, Hillegom) van harte aanbevelen.

(Oud Hillegommer hier.. :) )
Schulte & Lestraden doen helaas geen ATAG....

[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 16-12-2024 16:06 ]

Pagina: 1