Ik heb bij een webshop een tas gezien welke ik al een tijdje op mijn verlanglijstje heb staan die nu goedkoper wordt aangeboden (binnen redelijkheid, dus geen foutje IMO).
Eigenlijk zou ik tot aankoop willen overgaan, maar ik vind de retour voorwaarden zoals ze op de website staan nogal ... onvriendelijk(?) overkomen.
Product is nooit als nieuw verkoopbaar als het eenmaal is uitgepakt.
Er zitten kaartjes aan het product die ritsen sealen, hierdoor kunnen ze niet geopend worden zonder 'schade' aan het kaartje. Je kan dus niet degelijk testen zonder deze kaartjes weg te halen
De vraag is nu eigenlijk, mag dit wel zo gesteld worden?
Ik heb nu toch de neiging om deze winkel links te laten liggen en te wachten op een aanbieding bij een andere winkel
Eigenlijk zou ik tot aankoop willen overgaan, maar ik vind de retour voorwaarden zoals ze op de website staan nogal ... onvriendelijk(?) overkomen.
Dit lijkt mij nogal een heftige voorwaarde?Wij brengen 100% kosten in rekening wanneer wij onder andere constateren dat:
het product is beschadigd
overmatige gebruikssporen heeft
incompleet is
het product niet meer als nieuw verkoopbaar is
bijgeleverde software is gebruikt
meegeleverde accessoires en verpakkingsmaterialen niet meer in nieuwstaat zijn
Het product is geregistreerd of aangemeld voor fabrikant acties
Product is nooit als nieuw verkoopbaar als het eenmaal is uitgepakt.
Er zitten kaartjes aan het product die ritsen sealen, hierdoor kunnen ze niet geopend worden zonder 'schade' aan het kaartje. Je kan dus niet degelijk testen zonder deze kaartjes weg te halen
De vraag is nu eigenlijk, mag dit wel zo gesteld worden?
Ik heb nu toch de neiging om deze winkel links te laten liggen en te wachten op een aanbieding bij een andere winkel