Toon posts:

Vision Master Pro 411 Prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik heb sinds de dag van vandaag een probleem met mijn beeldscherm. Het beeld wordt rood weergegeven(soort transparant rood) en er open een stuk of 5 schuine strepen over het scherm (erg dun, niet hinderlijk, maar je ziet ze wel) :(.
Herkent iemand dit, want ik wil voordat ik mijn beeldscherm opstuur naar de iiyama service kijken of ik hem zo kan maken (8>

MvG,

YoJoost

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
ik heb hetzelfde scherm, maar jouw probleem klinkt heel raar in de oren, dusse ik zou ff contact opnemen met pyama.

- Ruud

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ook een paar subtiele klappen op de zijkant wil ook niet helpen?

Verwijderd

Die van mij is aan de ene kant ook wat rooier dan aan de andere kant. Gelukkig zie je dit alleen op een volledig wit scherm.
Maar als ik jou was dan ging ie zsm. terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gebeld, maar ik heb tot nu toe niet zo'n goede ervaringen gehad met de service van Iiyama. Het duurde namelijk vrij lang voordat hij daadwerkelijk terug kwam, maar je hebt daarentegen wel een leenbeeldscherm :).
Ik moest een meeltje sturen dus we zien wel verder 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 14:54 schreef Basz19 het volgende:
Ook een paar subtiele klappen op de zijkant wil ook niet helpen?
Nee, helaas niet :(

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Bel naar iiyama, vraag naar iemand van de TD en laat hem door iiyama ophalen (niet door teleplan)

Ik heb die ook gedaan, de volgende dag kwamen ze hem
ophalen en is ie naar Oude Meer gebracht.

4 dagen later stond ie weer hier (1 probleem verholpen, een ander erbij ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 22:10 schreef Smirnoff het volgende:
Bel naar iiyama, vraag naar iemand van de TD en laat hem door iiyama ophalen (niet door teleplan)

Ik heb die ook gedaan, de volgende dag kwamen ze hem
ophalen en is ie naar Oude Meer gebracht.

4 dagen later stond ie weer hier (1 probleem verholpen, een ander erbij ;) )
Dank je voor de tip, want hier heb je het al : Had gebeld, moest een mailtje sturen naar hun en de storing uitleggen. (Ze hadden het erg druk, tuurlijk :Z), en dan zouden ze de volgende dag terugbellen.
Inmiddels is het al half zes, geen mail, geen telefoontje...net zo slecht als de vorige keer.
Ga denk eens toch maar de technische dienst bellen :P
Pagina: 1