Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyeSke
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13-10-2024
Goedemiddag,

ik heb een vraagje betreft notificatie van facebook op een android toestel.
Ik moet mijn facebook openen om te kijken of er een nieuwe melding is, ik zou dit graag op mijn telefoon krijgen deze meldingen.
Op facebook en zowel als in de instellingen staan de meldingen gaan, hebben jullie nog enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen?

alvast hartelijk dank

groetjesy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Wat kan zijn is dat er iets van batterijbesparing is ingesteld voor deze app om het achtergrond verbruik te beperken zodat je langer met de accu mee kan gaan.

Waarschijnlijk onder Instellingen - Apps - Facebook - Batterijgebruik kun je dit op Onbeperkt zetten in plaats van Geoptimaliseerd (althans zo heet het op mijn Samsung, geen idee wat voor merk telefoon jij hebt want dat staat niet in je openingspost, maar hopelijk kom je hiermee er wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyeSke
Goedemiddag,

dank je wel, dit heb ik vanochtend inderdaad ook op onbeperkt gezet en helaas is dit niet de oplossing.
Owjha wel handig omdat er bij te vermelden. Ik heb een Samsung S23 Ultra. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Oh, ik heb dezelfde telefoon, gebruik alleen die app niet.
Maar ik zou proberen dan de app te verwijderen, 5 minuten wachten en opnieuw installeren. Kijken of dat werkt?

• Shanna_db
  • Laatst online: 02-10-2024
Hi,

Ik heb hetzelfde probleem met IPhone. Komen geen push notificaties meer binnen. Zowel op Facebook als op IPhone staan deze wel goed ingeteld. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon uit en aan gezet maar nog steeds geen push notificaties.. :-(

• SyeSke
Helaas werken de aangegeven zaken niet. Heel vreemd bij andere apps werkt het wel gewoon. Maar goed het is niet het eind van de wereld.
Pagina: 1