Kan geen twee bookmarks aanmaken van hetzelfde topic

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:37
Als ik op mijn PC op bookmark druk boven een bericht om die later terug te kunnen bekijken verdwijnt die weer zodra ik een ander bericht bookmark. Wat is dit voor iets ongelofelijk irritants??
Wat mis ik? Ik moet toch de verschillende berichten die ik interessant vind met 1 klik terug kunnen kijken? Dat is toch het hele doel van een bookmark?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pennywise666 ik heb je bericht even een eigen topic gegeven, het is niet handig om daarvoor het topic van iemand anders te gebruiken, wat over een ander probleem gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
*knip*. Je topic omhoog kicken op deze manier is niet gewenst.

[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 20-09-2024 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb je het nu over bookmarks in je browser of in tweakers zelf
Denk dat dat eerder een probleem in jouw browser is ? ik kan iig prima 2 verschillende topics bookmark

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-10 15:55
@heuveltje
Dit gaat om https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks het klopt wat @pennywise666 zegt, zodra je een tweede bookmark aanmaakt, dan verdwijnt de eerste.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
Puch-Maxi schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:46:
@heuveltje
Dit gaat om https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks het klopt wat @pennywise666 zegt, zodra je een tweede bookmark aanmaakt, dan verdwijnt de eerste.
Precies. Tamelijk bizar dat 4 dagen nadat ik er op wijs deze enorme fout nog steeds niet gefixt is. Je kan zo niet op een goede manier van het forum gebruik maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pennywise666 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:50:
[...]

Precies. Tamelijk bizar dat 4 dagen nadat ik er op wijs deze enorme fout nog steeds niet gefixt is. Je kan zo niet op een goede manier van het forum gebruik maken.
Enorme fout? Doe even relaxed, joh. Dit is een minor bug dat een redesign van de feature vereist, omdat het anders opgeslagen moet worden (en oude bookmarks niet kapot maakt). Dus gewoon even geduld hebben.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tamelijk bizar dat 4 dagen nadat ik er op wijs deze enorme fout nog steeds niet gefixt is. Je kan zo niet op een goede manier van het forum gebruik maken.
Wat voor de een een bug is, kan voor een ander 'intended' behaviour' zijn. Dus wellicht is het helemaal geen bug, maar hoort het in Mooie features.

In ieder geval laat ik voorop stellen dat je met zulke berichten erg laag op de prio lijst terecht komt bij de developers. Er brand niks aan, er is niks kapot, Tweakers werkt gewoon. Dus het is even wachten totdat de devers tijd hebben om hier iets van te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 20-09-2024 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Puch-Maxi schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:46:
@heuveltje
bij mij niet ?
Er komt geen 2e bookmark (wat ik ook niet logisch zou vinden) maar de eerste blijft er gewoon in.
edit : Ow wacht, je zou een bookmark in 2 verschillende folders willen, en dat kan niet.
Beetje onlogisch, maar eerder een wens dan 'binnen een dag gehotfixed" bugreport.
[...]

ben je nu de Sarcasme tag vergeten bent, of ?

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 20-09-2024 12:05 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
rens-br schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:59:
[...]

Wat voor de een een bug is, kan voor een ander 'intended' behaviour' zijn. Dus wellicht is het helemaal geen bug, maar hoort het in mooie features.

In ieder geval laat ik voorop stellen dat je met zulke berichten erg laag op de prio lijst terecht komt bij de developers. Er brand niks aan, er is niks kapot, Tweakers werkt gewoon. Dus het is even wachten totdat de devers tijd hebben om hier iets van te vinden.
Het werkt niet zoals het hoort te werken en ik geef dat aan zodat het gefixt kan worden.
Ik vind dit echt een hele rare bug. Hoezo kan ik niet meer dan 1 forum-bericht saven?
Maar jij kan je voorstellen dat iemand dit een mooie feature vind.
Bizarre reactie en voor de rest ook totaal onnavolgbaar. Ik sta echt perplex hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zoals je ook kan lezen in Bookmarks in hetzelfde topic worden overschreven. is dat inderdaad by design. Je kan maar één bookmark per topic aanmaken.

Als jij dat graag anders ziet kan je dat dus aankaarten in Mooie features (dat is waar @rens-br op doelde).

Dat mag dan in een nieuw topic waarbij ik je zou willen vragen een constructieve toon te kiezen en het bij de feiten te houden. In plaats de gefrustreerde toon die je hier in dit topic aanslaat.

Dit is daar ook al eerder aangekaart en afgeschoten: [Feature]Meerdere bookmarks binnen 1 topic

Je kan eventueel wel [feature] Melding bij meerdere bookmarks binnen 1 topic een duimpje geven waar wordt gevraagd om een melding, zodat je niet per ongeluk een bestaande bookmark overschrijft.

[ Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 20-09-2024 12:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.