Filters verdwijnen willekeurig woocommerce site

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-05 09:13
Mijn vraag
Ik heb een aantal productfilters in mijn sidebar van mijn woocommerce shop staan. Als ik op een pagina ben waar de filters staan en ik refresh de pagina een aantal keer dan staan soms de filters er wel en soms de filters er niet. De filter op prijs is altijd zichtbaar maar de eigenschap filters verdwijnen dus random.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress, Woocommerce, storefront theme (gratis)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel ChatGPT en google gezocht naar "filters dissapear woocommerce" en dergelijke zoektermen.
Daarbij kwam ik tegen dat het een conflict kan zijn met een plugin. Ik heb alle plugins behalve woocommerce uitgeschakeld maar dit gaf geen verandering.
Tevens heb ik alle extra css verwijderd om te kijken of dat dwars zat maar ook geen verandering hierin.
Ook nog de console gechecked op errors en hier staat "jquery-migrate.min.js?ver=3.4.1:2 JQMIGRATE: Migrate is installed, version 3.4.1" maar dit lijkt me niet echt een fout?
Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 07:49
Misschien is dit een caching issue, heb je al eens in een andere browser geprobeerd het te reproduceren?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
Ik heb zowel Chrome als Edge geprobeerd in normale en private modus, Browsergegevens gewist en ook alle caching van de wp site opgeschoond. Probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvanhemert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-05 14:38
Heb je al eens geprobeerd om je lookup tables opnieuw te genereren? De metadata in deze table wordt gebruikt om de product filters toe te passen. Soms kan deze data beschadigd zijn waardoor deze filters niet meer goed werken.

Het opnieuw genereren van de tabel doe je door te navigeren naar WooCommerce -> Status -> Tools en dan te zoeken naar de sectie "Product lookup tables". Hier kan je dan vervolgens op de knop regenerate drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper_S1985
Lijkt geen effect te hebben. Ik heb inmiddels besloten dat ik gewoon lekker zelf de site ga programmeren en Wordpress mooi laat voor wat het is. Ik heb er inmiddels al teveel irritaties aan ( Wie weet ligt dat aan mij :p )
Oplossingen zijn dus niet meer nodig maar bedankt!