De (dikke bamboe)vloer in mijn woning is verwijderd. De vloer is nieuw opgebouwd met vloerverwarming, en pvc erop. In de woonkamer is een vloerluik, dit is beschadigd bij de acties en moet vernieuwd worden, waarna het pvc erop kan. Het vloerenbedrijf dat alles heeft gedaan, geeft aan dat dit luik hoger is dan wat zij kunnen leveren, en adviseren het te laten maken door een derde. Mijn aannemer heeft wel een timmerman, maar die is erg jong -met alle respect-. Het lijkt mij (als leek...) dat het handig is dat iemand dit maakt met ervaring hiermee. Ook gezien dat er nog pvc op moet passen (hoogte/randafwerking enz.) en er een greep o.i.d. op moet om het te kunnen openen. Is dit in feite een standaard timmermansklus of heb ik inderdaad een vakman (welke?) met meer ervaring op dit vlak nodig?
Daarnaast vraag ik me af wat de beste greep of andere manier is om het te kunnen openen zonder het pvc te beschadigen, en het mooi vlak is zodat het zo min mogelijk opvalt (niet zo blij met een luik in de woonkamer nl.) en er ook nog iets op te zetten is?
Daarnaast vraag ik me af wat de beste greep of andere manier is om het te kunnen openen zonder het pvc te beschadigen, en het mooi vlak is zodat het zo min mogelijk opvalt (niet zo blij met een luik in de woonkamer nl.) en er ook nog iets op te zetten is?