Verwijderd
Een aanrader is de Linux Gazette. Gratis online te lezen op: http://www.linuxdoc.org/LDP/LG/current/
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Zat een CD bij van RedHat (die had ik al, draait ook op server) MET allerlei help-en voorbeeld files.
Verwijderd
Duidelijke taal voor de newbie (ab)users
leuke dingen voor de mensen die root mogen/kunnen spelen
Er wordt veel geschreven door Snow mensen (snow.nl)
Jammer alleen, dat ze het X werk een beetje voor console werk laten gaan
Verwijderd
iedere Duitse C't wordt aangeschaft,
alsmede het duitstalige "Linux User".
Laatstgenoemde verschijnd iedere maand,
telt ca. 99blz. en komt iedere keer met een cd vol software.
En dat voor fl. 9,75
[deze advertentieruimte is te koop]
Veel newbie info, maar staat af en toe zeeer nuttige informatie in..
Een dag is een dag...
Verwijderd
En ik heb een abo op de C't, al anderhalf jaar...
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Hmzz, het grote aantal C'T lezers valt me op.
/me leest die ook regelmatig, hoewel hij de laatste tijd daar niet echt tijd voor genomen heeft.
Ik zal morgen maar eens naar de winkel gaan
Soms eens een stukje over nieuwe ontwikkelingen, maar geen diepgaande artikelen ofzo.
Ook best wel hypocriet van de C't dat ze zomaar je met een cd opzadelen met dingen die je gewoon kunt downloaden, en waardoor de prijs tot over het tientje per blad is geworden....beetje duur voor de average student.
Linuxmag (NL) vind ik te simplistisch, meer voor de n00b's, en ik heb er niet echt 20 gulden of meer voor over om een buitenlands blad te kopen.
Als ik linux artikelen lees, is het altijd online, op de diverse sites (linuxtoday, linuxgazette, slashdot, etc. etc.)
ach...in een volgend leven lach je er om!
Neee, Computer Totaal is veel slechterOp maandag 17 september 2001 20:09 schreef Scarecrow het volgende:
wat is dat Ct magazine nou??
Computer totaal of zo??
C'T is een vertaling van het duitse C'T magazine :-)
<tip> Deze maand heeft het een paarse cover.. Kun je makkelijker zoeken :-)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
computer techniek toch?Op maandag 17 september 2001 20:09 schreef Scarecrow het volgende:
wat is dat Ct magazine nou??
Computer totaal of zo??
ofzo
zie ook 3e post
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Linux Journal
[schaam mode]
Computer Totaal
[/schaam mode]
[slap excuus voor schaam mode]
Jaarabbo HCC incl c!t en HCCNet was goedkoper dan jaarabonnement andere internetprovider (pre ADSL fase, naast Casema was een tweede ISP nodig voor news en mail)
[/slap excuus voor schaam mode]
Verwijderd
Wiehiehiehiehie!Op donderdag 13 september 2001 22:23 schreef nelske het volgende:
Computer Idee![]()
Ik vind de c't de laatste tijd ook niet altijd even snugger, imho.... Ik wacht nog steeds op een zinnig debian verhaal of op xxxxBSD tests.....
redhat/mdk/suse kan iedereen toch wel....
- LinuxMagazine (engels en nl, alleen als er interessante arts in staan)
- LinuxFormat (idem)
- Linux User (duits, idem)
Wat me aan de engelstalige LM opvalt is dat er vrij veel SuSe inzit (of ligt dat aan mij?)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
echt een toppertje
You thought your secrets were safe. You were wrong