Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een vreemd issue in Spotify: alle podcasts die ik volg staan als "beluisterd" gemarkeerd of nog slechts enkele minuten te luisteren over, ook al heb ik bijvoorbeeld de nieuwste paar afleveringen nog niet beluisterd. Dit is vrij irritant want stel dat ik van de Tweakers Podcast wel weet dat ik een paar afleveringen achter loop, kan ik dus aan de beluisterd-status in Spotify niet zien welke ik al wel en welke nog niet beluisterd heb, want ook alle nieuwere afleveringen zien eruit alsof ik die al beluisterd heb - helemaal tot het eind of tot aan de "aftiteling" wat het moment is waarop ik vaak weg zapp.

Dit zelfde issue zie ik op elk device waarop ik Spotify gebruik... In mijn auto, op mijn telefoon, op mijn drie laptops.

Ik zat te denken, misschien een rogue device dat alles zit af te luisteren, dus heb ik zojuist mijn wachtwoord gewijzigd en alle devices uitgelogd, kijken of dat het oplost. Maar herkent iemand dit probleem misschien? Of ben ik de enige?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.