Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:23
Ik dacht eerst dat ik het niet goed gehoord had, ik moest linksaf en de juf zij rechtsaf. Maar ondertussen is hetzelfde meerdere keren voorgevallen, niet andersom. het is een melding als je net afgeslagen bent waarmee je wordt gewaarschuwd dat er weer wat aankomt. Als je vervolgens linksaf moet, dan klopt de melding wel weer. In de database zitten natuurlijk stukjes tekst in iedere taal, en die hebben een index key, als het verkeerde stukje tekst aan een key hangt krijg je dit. Waar kan ik dat bij Google melden of interesseert het ze niet?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou eerst beginnen met checken of je alles up-to-date hebt. Probeer wellicht ook even de storage voor Google Maps te resetten (daarmee zijn alle instellingen ook verloren).

Verder gebruik ik geen gesproken instructies omdat die, naar mijn bescheiden mening, verschrikkelijk irritant zijn. Daarnaast gebruik ik Waze (ook van Google), dus met de details kan ik je niet helpen. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:55
Klik in Google Maps rechtsboven op het rondje met je voorletter er in, druk op "Help and Feedback", druk op "Send product feedback" of de Nederlandse equivalenten daarvan.

Klaar is kees.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:47
En mogelijk ook handig om eens te dubbelchecken: Staat je maps op 'auto' en niet per ongelijk op 'fiets'. Ik heb eh... Gehoord dat dat mensen wel eens overkomt.

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Maps staat op auto. En had het met m'n A51 en nu ook met m'n nieuwe S24. Dus neem aan dat met telefoonswitch alles fris is. Ik heb Google feedback gestuurd. Ik rij met Android auto, maar dat maakt niks uit voor de gesproken aanwijzingen. Ik heb dus een voorkeur om de gesproken aanwijzingen van maps te gebruiken, die zijn goed verstaanbaar in tegenstelling tot bv de ingebouwde VAG navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:55
Hopelijk pakt google het vanaf daar op - is het ook altijd op dezelfde plek?

Alternatief wil ik toch ook Waze nog eens aanhalen. Ook van Google, en vind ik persoonlijk een stuk gebruiksvriendelijker als Android Auto navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

De weergave op het scherm is dus anders dan de uitgesproken instructie? Of bedoel je dat zowel de weergave als de instructie er naast zitten en je rechts sturen terwijl je links moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 21:01
Zou het kunnen dat "de juf" nog 1 laatste poging doet om je van de snelweg af te krijgen ook al rijd je al op de afrit ("ga naar rechts") alvorens ze je aan het eind van de afrit naar links probeert te krijgen?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
de gesproken aanwijzing is anders dan de route op het scherm. Het is de melding die je soms hebt als je net een afslag gehad hebt, en vrij snel een volgende afslag komt, later als je bij de afslag bent krijg je nog en melding en die is wel juist.
Nee was op verschillende plaatsen. Mijn vrouw beaamde dat de aanwijzing niet klopte. De eerste keer dacht ik heb ik het niet goed verstaan? Maar als je het dan nog eens hebt ontstaat er een patroon. Ik ben ook benieuwd of anderen het ook hebben.
Pagina: 1