428? Wat bedoel je? 423 of 478?
Beide is 1 cijfer verschil...
Beide is 1 cijfer verschil...
edit:
En jah, ik ben blind... 1e generatie, dus je zult 423 bedoelen...
En jah, ik ben blind... 1e generatie, dus je zult 423 bedoelen...
waarom moet het on board?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Los is een beetje duur he 
Stel ik de vraag anders, dan hoort ie hier niet echt thuis maja....
Draaien 2 Ultra160 schijven ook goed op een adaptec 2940??
Die kaart heb ik nu, de schijven binnenkort en als ik de overstap naar P4 maak wil ik graag weten of dat geschikt is, zoniet, dan zou ik graag een P4 mobo willen waar dat onboard zit, zoals je dat ook bij de PIII moederborden ziet!
Stel ik de vraag anders, dan hoort ie hier niet echt thuis maja....
Draaien 2 Ultra160 schijven ook goed op een adaptec 2940??
Die kaart heb ik nu, de schijven binnenkort en als ik de overstap naar P4 maak wil ik graag weten of dat geschikt is, zoniet, dan zou ik graag een P4 mobo willen waar dat onboard zit, zoals je dat ook bij de PIII moederborden ziet!
Eeeeeh een S423, is dat niet een beetje zonde?Op woensdag 12 september 2001 13:46 schreef ChUcKiE het volgende:
Ja sorry klopt, 423 dus!
Neuj op zich niet, ik zag dat bij Paradigit een P4 S423 voor 299 te verkrijgen was. Tegen die tijd dat ik wil upgraden naar hogere snelheid, heb ik toch al een heel ander systeem
. Dan heb ik dit systeem alweer doorgeschoven.
Weet niet wie dat was, maar er is onlangs ook een vraag gesteld over u160 schijven op een uw controller, dit draait wel, maar niet op en top, en als je een mobo met onboard scsi vind, dan zul je gauw bij de server (lees: Xeon) moederborden uitkomen, indien uitgerust met P4.
Niet echt betaalbaar, dan kun je beter of een PIII nemen, of een Tyan mobo overwegen, als je dus u160 onboard wilt hebben...
Nog altijd goedkoper dan 2500 piekjes, zelfs de Thunder K7
Niet echt betaalbaar, dan kun je beter of een PIII nemen, of een Tyan mobo overwegen, als je dus u160 onboard wilt hebben...
Nog altijd goedkoper dan 2500 piekjes, zelfs de Thunder K7
Pagina: 1