Optie om verkochte items te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor538
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 22:37
Hi allemaal

Gebruik nu al een tijdje met veel plezier V&A. Het enige wat ik mis is de optie om verkochte items te zien. Bestaat deze optie al en ik heb ik het gemist? Anders zou ik het een goede toevoeging vinden.

Het geeft inzicht in wat gangbare prijzen zijn en wat het aanbod in het verleden was. Erg nuttig dus. Op sites zoals Ebay is dit ook een optie. Uiteraard moet het adres van de verkoper niet meer te zien zijn bij verkochte items, maar dat is geloof ik al het geval.

Hoor graag of dit mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt sowieso nooit zien voor welk bedrag de zaken uiteindelijk verkocht zijn, toch? Vraagprijzen zijn maar vraagprijzen. ;) Je kunt beter kijken in de pricewatch of (al dan niet via web.archive.org) wat de nieuwprijzen waren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tweakers heeft geen systeem waarbij biedingen bindend zijn. Sowieso wordt de veiling maar weinig gebruikt. 9 van de 10 keer is het een vraagprijs en wordt er dan een bedrag betaald waarvan niemand weet wat het is op de koper en verkoper na. Je zou vraagprijzen kunnen laten zien, maar dat zegt ook niet zo heel veel. Zonder het gebruik van een veiling met bindend bod heeft het weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals hierboven al gezegd: advertenties bevatten slechts een vraagprijs. De uiteindelijke prijs is iets tussen verkoper en koper en is daarom niet zichtbaar. Ook advertenties van verkochte producten zijn niet historisch zichtbaar.
We kunnen je dus helaas niet helpen met je verzoek.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.